۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
۲۲۰۰پروانه بهره برداری صنعتی در استان سمنان صادر شد
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

۲۲۰۰پروانه بهره برداری صنعتی در استان سمنان صادر شد

سمنان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: دو هزار و ۱۹۰ پروانه بهره‌برداری در صنعت صادرشده است، گفت: ۹۲ درصد از واحدهای صنعتی استان جزو واحدهای کوچک و متوسط محسوب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، بهروز اسودی در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان سمنان با حضور معاون توسعه فرهنگی سازمان پدافند غیر عامل کشور همزمان با ظهر چهارشنبه، درباره وضعیت صنعت استان توضیح داد: تاکنون دو هزار و ۱۹۰ پروانه بهره‌برداری در صنعت صادرشده است.

وی افزود: ۹۲ درصد از واحدهای صنعتی استان جزو واحدهای کوچک و متوسط محسوب می‌شوند.

رئیس صمت استان سمنان در ادامه به موضوع پدافند غیرعامل در زمینه صنعت نیز اشاره کرد و تاکید داشت: دوگانه‌سوز کردن واحدهای صنعتی و معدنی استان برای مقابله با بحران انجام شده است.

اسودی بیان داشت: با توجه به اینکه بحران هیچ گاه از قبل قابل پیش‌بینی نیست لذا می‌توان با تجهیز کردن واحدها چرخ صنعت را هنگام بحران در گردش نگه داشت.

ایرج کارخائی مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه رعایت الزامات پدافند و داشتن پیوست پدافندی برای ساخت‌وسازها مورد تاکید است، ابراز داشت: با درک این موضوع فرهنگ‌سازی و ترویج گفتمان آن مهم‌ترین سیاست اداره کل پدافند غیر عامل استان محسوب می‌شود.

کد خبر: ۲٬۰۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha