۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
توزیع دو میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفت سفید در خراسان جنوبی
مدیرفرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی مطرح کرد؛

توزیع دو میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفت سفید در خراسان جنوبی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دو میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفت سفید در خراسان جنوبی از ابتدای سال در خراسان جنوبی توزیع شده است، گفت: مشکلی در تأمین نفت سفید نداریم.

محمد رضا عابدانی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه از ابتدای دی ماه جاری تاکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر نفت سفید در خراسان جنوبی توزیع شده است، اظهارکرد: امیدواریم در شرایط افت فشار گاز بتوانیم این سوخت جایگزین را به خوبی به دست مردم برسانیم.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه با استفاده از ناوگان موجود بیش از ۷۰ درصد مخازن ذخیره‌سازی شده است، گفت: از نظر تأمین نفت سفید هیچ مشکلی در خراسان جنوبی نداریم.

عابدانی با تأکید بر اینکه در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی نمایندگی فروش نفت سفید وجود دارد گفت: با توجه به گسترش شبکه گازرسانی در استان تمامی روستاها و شهرهای استان به این نعمت دسترسی دارند و از این جهت توزیع نفت سفید نسبت به سال گذشته محدودتر شده است.

وی ادامه داد: البته همه متقاضیان فرآورده‌های نفتی می‌توانند با مراجعه به سامانه تجارت آسان درخواست خود را ثبت و فرآورده‌های نفتی‌شان را دریافت کنند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطفه خراسان جنوبی اظهارکرد: سرپرست خانواری که به شبکه گاز طبیعی دسترسی ندارد ،می تواند در این سامانه ثبت‌نام و نسبت به دریافت سوخت نفت سفید مورد نیاز اقدام کنند.

عابدانی گفت: پس از ثبت نام سهمیه‌هایی که به صورت دوره‌ای اعلام می‌شود در کارت بانکی سرپرست خانوار شارژ می شود.

وی یادآور شد: از ابتدای سال به تمام مصرف‌کنندگان گازوئیل و نفت سفید اعلام کرده‌ایم که سوخت مایع به اندازه هفت روز مصرف به عنوان سوخت دوم داشته باشند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ما این آمادگی را داریم که هر واحد تولیدی که نیاز به سوخت دوم داشته باشد،سوخت دوم را به مقدار همان هفت روز مصرفش تحویل دهیم.

عابدانی با تأکید بر اینکه در روز پنج میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در خراسان جنوبی توزیع می شود، گفت: در روزهای اخیر به واسطه افت فشار عرضه گاز در این جایگاه ها محدودتر شده و به‌زودی به روال طبیعی باز می‌گردد.

وی اظهار کرد: تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی در فصول گرم سال برای ذخیره‌سازی سوخت مایع به عنوان سوخت جایگزین اقدام کنند.

کد خبر: ۲۰۰٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha