۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
رنگ و بوی ۱۲۰۰گونه گیاهی کهگیلویه و بویراحمد در محصولات سینره/ صادرات ۵۰درصد محصولات
فیلم بازار؛

رنگ و بوی ۱۲۰۰گونه گیاهی کهگیلویه و بویراحمد در محصولات سینره/ صادرات ۵۰درصد محصولات

یاسوج- شرکت سینره با استفاده از ۱۲۰۰ گونه گیاه دارویی کهگیلویه و بویراحمد، محصولات کاملا طبیعی تولید و روانه بازار می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، شرکت سینره بزرگترین کارخانه تولید محصولات آرایشی بهداشتی و دارویی جنوب کشور واقع در روستای نرگاه از توابع یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد است.

این کارخانه که فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ با سه نوع محصول شروع کرد با استفاده از ظرفیت ۱۲۰۰ گونه گیاه دارویی استان، محصولات کاملا طبیعی تولید و روانه بازار می‌کند و اکنون بیش از ۲۵۰ نوع محصول شامل انواع شامپو، کرم، ژل لوسیون و چندین مکمل غذایی و دارویی تولید می‌کند.

تولیدات این محصولات علاوه بر صادرات داخلی به کشورهای خلیج فارس به کشور انگلیس و اخیرا به روسیه صادر می شود.

این کارخانه سالانه حدود پانزده هزار تن انواع محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی تولید می‌کند.

مدیرکارخانه شرکت طبیعت زنده (سینره) در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۱۲۵ قلم محصول تولیدی این واحد صنعتی به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شودف گفت: عراق، قزاقزستان، افغانستان و لبنان از جمله کشورهای هدف برای صادرات محصولات شرکت سینره است.

سید روح الله تقی زاده افزود: صادرات ماهانه به این کشورها ۵۰۰ هزار تن انواع محصولات شامل شوینده ها، مواد آرایشی و بهداشتی، مولتی ویتامین ها و مکمل های غذایی است و دارای ۲۱ شعبه توزیع و فروش در داخل کشور است.

وی بیان داشت: یکهزار و ۱۰۰ نفر نیروی متخصص به صورت مستقیم در این شرکت و در شعب توزیع و فروش آن در کشور مشغول فعالیت هستند.

تقی زاده تصریح کرد: افرادی که در کارخانه مشغول هستند همه بومی روستاهای همجوار کارخانه هستند و در کارخانه شماره یک حدود ۲۲۲ نفر در حال اشتغال به صورت مستقیم هستند.

وی با بیان اینکه ۲۵۰ نوع محصول در برنامه و سبد تولید مجموعه استف گفت: محصولاتی که در این واحد تولیدی تولید می شود در دو گروه قرار می گیرد که یک سری محصولات عمومی و شامل شوینده هاست که با تناژ بالا و ظرفیت بالا در حال تولید است و محصولات تخصصی پوست و مو نیز که شامل انواع کرم ها، لوسیون ها، ژل ها و محصولات تخصصی است، در این مجموعه تولید می شود.

گر تسهیلاتی که از طرف دولت مصوب شده پرداخت شود برنامه فاز توسعه دوم کارخانه در شهرک فرودگاه انجام می شود و مقصد صادرات نیز کشور های حوزه خلیج فارس، کردستان عراق، لبنان، عراق، جنوب عراق، افغانستان، ارمنستان، روسیه و انگلیس است.

کد خبر: ۲۰۰٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha