۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۶
۱۳۸۶ قطعه مورد نیاز مجتمع گاز پارس جنوبی بومی‌سازی شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۱۳۸۶ قطعه مورد نیاز مجتمع گاز پارس جنوبی بومی‌سازی شد

بوشهر- باهوش مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه حدود ۱۳۸۶ قطعه مورد نیاز مجتمع گاز پارس جنوبی بومی‌سازی شد، گفت: این اقدام مهم موجبات صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز شده است.

احمد باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال در مجتمع گاز پارس جنوبی، به طور جدی در راستای تقویت شرکت‌های دانش بنیان و فناور اقدام کردیم و بحمدالله نتایج ارزشمندی هم گرفته شد.

وی افزود: جوانان نخبه و خلاق پارس جنوبی با استفاده از شیوه مهندسی معکوس قطعات مورد نیاز مجتمع گازی، بخش زیادی از قطعات را بومی‌سازی کرده و نیازهای مجتمع را برآورده کردند.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی خاطر نشان کرد: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی در خط مقدم تامین گاز فصل زمستان قرار دارد و با توجه به مصرف بالای گاز، تلاش جهادی و بی‌وقفه‌ای در مسیر پایداری تولید و ارسال گاز به شبکه سراسری انجام شده است.

باهوش تصریح کرد: بومی‌سازی حدود ۱۳۸۶ قطعه مهم و مورد نیاز مجتمع گازی از نتایج حضور متخصصان داخلی و جوانان نخبه و کارآفرین است و امیدواریم این روند تداوم یابد.

وی اضافه کرد: با بومی‌سازی قطعات و تجهیزات مورد نیاز پارس جنوبی، صرفه‌جویی در هزینه‌ها صورت گرفته و با تداوم این روند، میلیاردها تومان صرفه‌جویی خواهد شد.

کد خبر: ۱۹۹٬۹۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha