۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی صنایع دستی در ۵ شهر استان بوشهر| ۱۵ تعاونی صنایع دستی ایجاد شد
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی صنایع دستی در ۵ شهر استان بوشهر| ۱۵ تعاونی صنایع دستی ایجاد شد

بوشهر- سجادی منش مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر از راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی صنایع دستی در ۵ شهر استان بوشهر خبر داد و گفت: تاکنون ۱۵ تعاونی صنایع دستی در استان بوشهر فعال شده است.

اسماعیل سجادی منش در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ایجاد شغل از طریق صنایع دستی و همچنین ‌حوزه گردشگری از اولویت‌های اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در سال جاری است.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان داخلی و همچنین تقویت شرکت‌ های دانش بنیان و فناور در حوزه گردشگری و صنایع دستی مورد توجه و تاکید قرار دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان بوشهر خاطر نشان کرد: بازاریابی برای تولیدات صنایع دستی تولیدکنندگان استان با جدیت پیگیری شده و برای برخی تولیدات، زمینه صادرات نیز فراهم شده است.

سجادی منش از راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی صنایع دستی در ۵ شهر استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: بزودی در شهرهای سعدآباد و دالکی و دیلم و نخل تقی و وحدتیه، بازارچه و نمایشگاه دائمی صنایع دستی به منظور رونق کسب و کار تولیدکنندگان راه‌اندازی می‌شود.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۵ تعاونی صنایع دستی در استان بوشهر فعال شده که بالغ بر ۳۵ نوع صنایع دستی را عرضه می‌کنند.

سجادی منش گفت: بافندگان استان بوشهر دارای مهارت بسیار بالایی در انواع صنایع دستی هستند و در صورت حمایت بیشتر و موثرتر، اشتغال قابل توجهی ایجاد می‌کند.

کد خبر: ۱۹۹٬۹۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha