۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
گیت‌های کنترل گذرنامه فرودگاه امام الکترونیکی می‌شود؟

گیت‌های کنترل گذرنامه فرودگاه امام الکترونیکی می‌شود؟

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی از تغییرات جدید در فضای شهری فرودگاه خبر داد.

به گزارش بازار، سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی در خصوص مشکلات فرودگاه امام خمینی گفت: متاسفانه به توسعه زیر ساخت‌ها توجه ویژه نشده است. با اینکه حجم مسافران افزایش نداشته، اما درخواست‌ها مسافرها نسبت به ۱۰ سال قبل فرق دارد. فرودگاه امام خمینی ویترینی برای مسافران است، اما آنطور که باید خواسته‌های مسافران را برآورده نمی‌کند. بزرگ‌ترین مشکل ما عرض کم ترمینال است و زمانی که مردم وارد گیت بازرسی می‌شوند با یک گیت بلند و فضای خیلی محدود روبرو می‌شوند.

وی افزود: با راه اندازی ترمینال سلام خدمات خوبی به زائران حج و عتبات عالیات ارائه شد، اما ترمینال یک جوابگوی حجم بالای مسافران نیست. طرح توسعه و بهسازی ترمینال یک در اولویت ما است، اما با توجه به اینکه به فصل سرما رسیدیم باید برای ایام نوروز تدابیری را اتخاذ کنیم و بعد از آن ایام شکل ورودی و گیت بازرسی ترمینال یک تغییرات اساسی خواهد کرد.

چلندری تصریح کرد: نصب آسانسورهای شیشه‌ای برای دسترسی آسان مردم به پارکینگ و طبقات پایین ترمینال از جمله کارهایی است که نوروز انجام خواهد شد. پنج پارکینگ با ظرفیت ۹۰۰۰ دستگاه پارک خودرو وجود دارد، اما این مقدار کم است و به زودی یک یا دو ماه آینده فراخوان احداث پارکینگ طبقاتی با مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع و یک پارکینگ با ظرفیت ۸۰ هزار مترمربع اعلام خواهیم کرد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی با اشاره به حجم بالای مسافران و شلوغی گیت‌های کنترل گذرنامه گفت: متاسفانه کمبود پرسنل و کنترل گذرنامه‌ها در گیت‌های ورودی و خروجی صف‌های طولانی را ایجاد کرده و این موضوع بارها به دوستان فراجا مکاتبه شده که هنوز اتفاقی رخ نداده است. با الکترونیکی شدن گیت‌های کنترل گذرنامه‌ها این مشکل هم برطرف خواهد شد، اما مسئولیت این موضوع به دلایل امنیتی با فراجا است.

کد خبر: ۱۹۹٬۸۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
      0 0
      با سلام فرودگاه امام امکامات بسیار محدودی واسه مستفر داره، ومتاسفانه به امر توجهی نشده است؟؟؟فرودگاه هر کشوری ویترین و نماینده نظم و رفاه آن کشکر محسوب میشود، ای کاش مسئولین ما سری به فردگاه دبی و یا ترکیه بزنند و الگو برداری کنند ،