۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
کاهش نرخ مبادله دلار آمریکا به دلار کانادا | تاثیر انتشار داده های تورمی فدرال رزرو چه خواهد بود؟
تحلیل بازار فارکس؛

کاهش نرخ مبادله دلار آمریکا به دلار کانادا | تاثیر انتشار داده های تورمی فدرال رزرو چه خواهد بود؟

بازار؛ نرخ مبادله دلار آمریکا به دلار کانادا (USD/CAD) روز چهارشنبه پیش از انتشار داده های مربوط به تورم مصرف کننده آمریکای که برای روز پنجشنبه برنامه ریزی شده، اندکی کاهش یافت.

به گزارش بازار؛ نرخ مبادله دلار آمریکا به دلار کانادا (USD/CAD) روز چهارشنبه پیش از انتشار داده های مربوط به تورم مصرف کننده آمریکای که برای روز پنجشنبه برنامه ریزی شده، اندکی کاهش یافت.

بر اساس این گزارش، نرخ برابری دلار آمریکا به دلار کانادا به بالاترین سطح یعنی ۱.۳۴۳۷ رسید که چند واحد بالاتر از پایین ترین سطح این هفته یعنی ۱.۳۳۵۷ بود. این نرخ همچنین حدود ۲ درصد کمتر از بالاترین نقطه در دسامبر سال گذشته است.

پس از آخرین اظهارات جروم پاول، نرخ مبادله دلار آمریکا به دلار کانادا افزایش یافت یافت. رئیس فدرال رزرو در نخستین سخنرانی خود در سال جاری میلادی، از هرگونه سخن گفتن در مورد مسائل مربوط به سیاست پولی آمریکا اجتناب کرد.

در عوض، وی بار دیگر تاکید کرد که این بانک استقلال خود را حفظ خواهد کرد و تمرکز خود را بر وظایف کلیدی خود یعنی ثبات قیمت ها و نرخ پایین بیکاری ادامه خواهد داد. وی همچنین اصرار داشت که بانک تحت ریاست وی، از کار بر روی موضوعات فرهنگی مانند تغییرات آب و هوایی اجتناب خواهد کرد.

پیش بینی نرخ USD/CAD

USD/CAD

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که نرخ برابری جفت ارز دلار آمریکا به دلار کانادا طی چند روز گذشته کاهش یافته و به زیر میانگین متحرک ۲۵ روزه و ۵۰ روزه رسیده است؛ به این معنی که خرس ها همچنان کنترل را در دست دارند. این جفت همچنین به زیر سطح مهم ۱.۳۴۸۵ حرکت کرده که پایین ترین سطح نرخ ۲۸ دسامبر است. همچنین شاخص MACD یک متقاطع صعودی را تشکیل داده است.

بنابراین، نرخ مبادله دلار آمریکا به دلار کانادا احتمالا در آینده نزدیک یا پس از انتشار داده های تورم ایالات متحده یک شکست نزولی خواهد داشت. اگر این اتفاق بیفتد، سطح پشتیبانی کلیدی بعدی برای رصد ۱.۳۳۰۰ خواهد بود. حرکت به بالای ۱.۳۴۸۵ نمای نزولی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۹۹٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha