۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
ورود صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به صنعت کشاورزی
مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته خبر داد

ورود صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به صنعت کشاورزی

­وطن دوست، مدیر فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از ورود و حمایت‌های این صندوق به حوزه صنعت کشاورزی خبر داد.

به گزارش بازار، حمید وطن دوست گفت: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در راستای توسعه فعالیت‌های حمایتی از شرکت‌های فناور در حوزه صنایع پیشرفته بخشی از فعالیت‌های حمایتی خود را به صنایع کشاورزی اختصاص داد.

وی ادامه داد: با توجه به مذاکراتی که با بانک کشاورزی صورت گرفته تصمیم بر آن شد که در حوزه شرکت‌های پیشرفته و فناور در حوزه صنعت کشاورزی و زیرمجموعه آن‌ها حمایت‌های لازم انجام شود.

وطن دوست افزود: شرکت‌هایی که در حوزه کشاورزی‌, دامپروری، پرورش طیور و آبزیان فعالیت می‌کنند می‌توانند از حمایت و تسهیلات این صندوق بهره‌مند شوند.

معاون فنی و اعتباری صندوق حمایت از صنایع پیشرفته با اشاره به برخی سرفصل‌های حمایتی از این صنایع اضافه کرد: آبیاری‌های تحت فشار و قطره‌ای، روش‌های دفع آفات نباتی، اصلاح بذر و نهال توسعه صنعت گیاهان دارویی و عصاره گیری از آن‌ها، توسعه بسته بندی مواد پروتئینی و محصولات باغی و صیفی جات با رویکرد افزایش عمر آن‌ها و بحث‌های مرتبط به تجهیزات فناورانه کشت گلخانه‌ای، اصلاح نژاد دام و طیور و آبزیان و حتی واکسیناسیون نیز شامل خدمات حمایتی صندوق صنایع پیشرفته می‌شود.

به گفته وطن دوست صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به عنوان بازوی حمایتی وزارت صنعت معدن و تجارت است و تا سقف ۱۵ میلیارد تومان به فعالان صنایع پیشرفته تسهیلات پرداخت می‌کند و از آن‌ها حمایت می‌کند.

کد خبر: ۱۹۹٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha