۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲
نام نویسی یک هزار و ۷۴ قایق برای دریافت سهمیه سوخت
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خوزستان در گفتگو با بازار:

نام نویسی یک هزار و ۷۴ قایق برای دریافت سهمیه سوخت

اهواز- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) گفت: تعداد قایق‌های واجد شرایط و مجاز در خوزستان که صاحبان آنها در سامانه سوخت نام‌نویسی کرده‌اند، یک هزار و ۷۴ فروند است.

نعمت الله نجفی در گفتگو با خبرنگار تحلیل بازار اظهار کرد: هم اکنون ۷۰جایگاه عرضه گازسی.ان.جی در خوزستان فعال است و امید است تا ۲ سال آینده این تعداد به ۱۱۰ جایگاه برسد.

وی افزود: دولت برای گازسوز کردن رایگان خودروهای عمومی در سطح کشور ۶۰ هزار میلیارد ریال اختصاص داده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) در خصوص سهمیه بنزین جانبازان و معلولان توضیح داد: ۴۰ لیتر سهمیه بنزین خودروهای جانبازان و معلولان افزایش پیدا می کند.

نجفی ادامه داد: این شرکت برنامه احداث این جایگاه‌ها در نقاط مختلف خوزستان را با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت بانکی و سهم آورده متقاضیان هدف‌گذاری کرده و برای راه‌اندازی این جایگاه‌ها پیگیری‌ را شروع کرده تا تعدادی از این جایگاه‌های جدید را سال آینده وارد مدار کند.

وی بیان کرد: پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت، مصرف گاز سی.ان.جی در مقایسه با بنزین نرخ آزاد افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) عنوان کرد طرح مصرف گاز سی.ان.جی در خوزستان ۱۵درصد افزایش یافته است و این روند یا گازسوز کردن خودروهای عمومی در خوزستان دوباره افزایش می یابد.

وی تاکید کرد: تعداد قایق‌های واجد شرایط و مجاز در خوزستان که صاحبان آنها در سامانه سوخت نام‌نویسی کرده‌اند، یک هزار و ۷۴ فروند است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خوزستان (اهواز) در پایان گفت: طبق توافق به عمل آمده سهمیه آذر و دی به صورت یکجا در کارت سوخت قایق‌های صیادی خوزستان واریز می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: ۱٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha