۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
کشاورزی در سیستان و بلوچستان گسترش پیدا می‌کند
استاندار سیستان و بلوچستان؛

کشاورزی در سیستان و بلوچستان گسترش پیدا می‌کند

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: قصد داریم با گسترش نخلستان‌ها و کشت گردوی گرمسیری، کشاورزی را در استان توسعه دهیم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در جلسه هم اندیشی با موضوع بررسی موانع، مشکلات و تدوین راهکارهای تسهیل حوزه معدن و صنایع معدنی استان اظهار داشت: قصد داریم با گسترش نخلستان‌ها و کشت گردوی گرمسیری در این منطقه کشاورزی را در استان توسعه دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در واگذاری معادن اولویت با سرمایه گذاران فعال و به ویژه سرمایه‌گذارانی است که صنایع تبدیلی را به استان بیاورند، افزود: خداوند به این استان ظرفیت و نعمت فراوانی ارزانی داشته که باید به فعلیت برسد.

رئیس شورای معادن استان سیستان و بلوچستان گفت: باید زمینه مشارکت مردم در کارهای اقتصادی را فراهم کنیم و تمام توان خود را برای توسعه زیر ساخت ها به‌کار گیریم.

کرمی افزود: مردم بسیار خوبی در استان داریم و همه به دنبال امنیت و آرامش هستند و کسی که به دنبال نا امنی باشد قطعاً دلسوز این مردم نیست.

وی تصریح کرد: اگر تولید کننده دائم به دنبال نوآوری، حرکت رو به جلو و تحول نباشد به سرعت دچار شکست می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در استان سیستان و بلوچستان معادن زیادی داریم که باید با ایجاد صنایع تبدیلی در جوار آنها به تولید ثروت بپردازیم.

کرمی افزود: کار نشدنی در سیستان و بلوچستان نداریم بنابراین باید موانع را برطرف کنیم.

وی تصریح کرد: عالم محضر خداست و خداوند شاهد و ناظر تمام کارهای ما می باشد لذا خیر مردم و کشور را از درگاه خداوند مسئلت می کنیم.

کد خبر: ۱۹۹٬۳۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جیمب IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      0 1
      والا تو آب پیدا کن برای خوردن ..بعد نخلستان درست کن...نمی خواد از نو بکاری ...همونایی که هست نزار از بی آبی خشک بشن ماشاالله به این همه مهندسی
    • یدالله IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      2 0
      آقای استاندار انشالله گزارش عملکرد شما راخواهیم داشت.
    • احمد علی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
      1 0
      با عرض سلام و خسته نباشین آقای استاندار فقط یک حوزه رو مثال میزنم انتقاد دارم از شهرداری و مدیریتش شهرداری رو باید وزیر کشور انتخاب کنه ن شورا این مهمترین معطل است که گریبانگیر شهر زاهدان شده چون ی عده و گروه خاص فرقی نداره از هر قومی که باشن کدوم مدیر واحد های شهرداری از خود شهردار مرکز تا پایین دستی از مدیریت شهری اطلاعات به روز داره میدون مشاهیر غروب بعد ساعت 6دوری بزنید به این میگن مدیر خوب ترافیک و فضای سبز افتضاح بنده پزشکم حاضرم بجای این دومعاونت بدون یک ریال دستمزد در خدمت شهر زاهدان باشم بعد 6ماه نتیجه رو ببینید