۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
 ۸۱ درصد تسهیلات ازدواج در ایلام پرداخت شد
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

۸۱ درصد تسهیلات ازدواج در ایلام پرداخت شد

ایلام- یاسمی، مدیر شورای هماهنگی بانک‌های ایلام گفت: در سال جاری ۸۱ درصد تسهیلات ازدواج در استان به متقاضیان پرداخت شده است.

طالب یاسمی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۷ هزار ۲۴۵ نفر برای تسهیلات ازدواج ثبت نام کرده اند که این تسهیلات به ۵ هزار و ۸۳۱ نفر پرداخت شده است.

وی یادآور شد: از این تعداد یک هزار و ۴۱۴ نفر در صف پرداخت هستند که تا پایان سالجاری تسهیلات این افراد نیز پرداخت می‌شود.

بگفته یاسمی بیش از ۸۱ درصد تسهیلات ازدواج در ایلام به متقاضیان پرداخت شده و این استان رتبه برتر را در بحث پرداخت تسهیلات ازدواج در کشور دارد.

مدیر شورای هماهنگی بانک‌های ایلام گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در این استان پرداخت شده است.

یاسمی به پرداخت تسهیلات فرزندآوری در استان اشاره کرد و گفت: والدینی که فرزندان آنها متولد سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ هستند می‌توانند برای دریافت تسهیلات فرزند آوری به بانک‌های استان مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ابلاغیه بانک مرکزی تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری برای فرزند اول ۲۰۰ میلیون ریال، فرزند دوم ۴۰۰ میلیون ریال، فرزند سوم ۶۰۰ میلیون ریال، فرزند چهارم ۸۰۰ میلیون ریال و فرزند پنجم و بیشتر یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۱۹۹٬۳۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha