۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۳
وزارت نفت ۱۰۰ درصد قیر را به دستگاه‌های اجرایی اختصاص داد
نایب رئیس مجلس:

وزارت نفت ۱۰۰ درصد قیر را به دستگاه‌های اجرایی اختصاص داد

نایب رئیس مجلس گفت: وزارت نفت ۱۰۰ درصد وکیوم باتوم را که در بودجه ۱۴۰۱ آمده بود به دستگاه‌های اجرایی اختصاص داد و قرار بر این شد تا ۲ ماه آینده همه دستگاه ها حواله های وکیوم باتوم را دریافت کنند.

به گزارش بازار، علی نیکزاد پس از نشست مشترک وزیر نفت و معاونین این وزارتخانه که در خصوص بند (ز) تبصره یک قانون بودجه ۱۴۰۱ در هئیت رئیسه مجلس برگزار شد، اظهار کرد: امروز جلسه ای در مجلس شورای اسلامی در باب پیگیری عمل به بند(ز) تبصره یک قانون بودجه ۱۴۰۱ برگزار شد و مباحثی نیز در این خصوص مطرح شد.

وی افزود: مقرر شده بود ۱۹ هزار میلیارد تومان وکیوم باتوم و یا قیر به دستگاه های اجرایی تحویل داده شود که وزارت راه و شهرسازی حدود ۴۸ درصد از این ۱۹ هزار میلیارد تومان را دارا است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان شهرداری ها، بسیج سازندگی، نوسازی مدارس، شهرک های صنعتی و منابع طبیعی نیز حدود ۵۲ درصد را شامل می شوند.

نایب رئیس مجلس اظهار کرد: قبلا که ما جلسه ای را برگزار کرده بودیم از این ۱۹ هزار میلیارد تومان فقط ۵۰ درصد را وزارت نفت تخصیص داده بود اما امروز ۱۰۰ درصد از ۱۹ هزار میلیارد تومان برای ۷ دستگاه ذکر شده تخصیص داده شده است و قرار بر این شد حداکثر تا ۲ ماه آینده همه دستگاه های اجرایی حواله های وکیوم باتوم را از پالایشگاه ها دریافت کنند که این موضوع بسیار ارزشمندی در اقدام متقابل است چرا که هم نمایندگان پیگیر بودند و هم آقای وزیر با عنایت و لطفی که داشتند کارهای بزرگی در روستاها، پایگاه های بسیج، شهرها و ... انجام دادند.

عضو هئیت رئیسه مجلس با تشکر از وزیر نفت بابت اختصاص قیر به دستگاه های اجرایی بیان کرد: قطعا این اقدام وزارت نفت ارزشمند و توام با عدالت محوری در سطح کشور بوده است بنابراین از آقای وزیر تشکر می کنم.

نیکزاد عنوان کرد: دستگاه هایی که ۵۰ درصد را جذب کردند اگر ۱۰۰ درصد قیر را دریافت نکنند لذا در تقسیم بندی بند (ز) تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۱ که در سال ۱۴۰۲ نیز تکرار خواهد شد تجدید نظر می کنیم اما در مجموع عملکرد خوبی هم دستگاه ها اجرایی و هم اینکه وزارت نفت در این موضوع داشتند.

کد خبر: ۱۹۹٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha