۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
افتتاح شعبه جدید والت دیزنی با رعایت نکات ایمنی

افتتاح شعبه جدید والت دیزنی با رعایت نکات ایمنی

شرکت سرگرمی های والت دیزنی اعلام داشته که با بازگشایی شعبه پارک سرگرمی این شرکت در فلوریدا، سهامداران می توانند در انتظار سوددهی باشند.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، شرکت سرگرمی های والت دیزنی که یکی از قدیمی ترین موسسه های اینترتینمنت و سرگرمی در دنیاست و بیش از ۱۰ شعبه از مجموعه پارک های سرگرمی این شرکت در کل دنیا، از پرجاذبه ترین مراکز توریستی کشورها قلمداد می شوند.

به این ترتیب، این شرکت بزرگ سرگرمی در نظر دارد تا شعبه جدیدی از پارک های سرگرمی را در شهر فلوریدا بازگشایی کند. والت دیزنی طی امضا قراردادی با شرکت پزشکی، تصمیم دارد تمامی پرسنل این پارک سرگرمی را از سرایت ویروس کرونا مصون نگه دارد.

والت دیزنی اعلام داشته تمامی بازدیدکنندگان این پارک نیز قبل از ورود، بررسی می شوند و پس از اطمینان از نداشتن هرگونه علائم ویروس کرونا می توانند وارد پارک شوند. این در حالی است که، تمامی پرسنل، خدمه و کارکنان این پارک، عاری از ویروس کرونا هستند.

مت سیمون، نائب رئیس شرکت والت دیزنی در این خصوص اظهار داشت:در حالی که پارک های بازی و هتل های مجموعه والت دیزنی همچنان بسته است، افتتاح شعبه فلوریدای این پارک با رعایت تمامی نکات ایمنی ناشی از ویروس کوید ۱۹ در انتهای ماه، صورت می پذیرد. پیش بینی ما این است که مشتریان هنگامی که متوجه رعایت نکات ایمنی و بهداشتی به صورت سختگیرانه توسط شرکت والت دیزنی شوند و شاهد انجام تست کرونا قبل از ورود به این پارک ها باشند، راحت تر اطمینان پیدا کرده و از فضای موجود استفاده می کنند.

کارشناسان معتقدند بازگشایی این پارک برای شرکت والت دیزنی در حدود ۱ میلیارد دلار هزینه در بر داشته است. اما به نظر می رسد، بازگشایی این شعبه جدید، اقبال تازه ای را به سمت سهام والت دیزنی پدید آورده است.

قیمت سهام این شرکت با اعلام افتتاح شعبه فلوریدا با رشد ۳.۱ درصدی همراه شد در حالی که در ابتدای معاملات این رشد برابر با ۲.۹ درصد گزارش شده بود.

کد خبر: ۱۹٬۹۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha