طرح پیشنهاد ایران در خصوص «سکوهای دیجیتال» و «شبکه های فراملی»
در نشست کمیته دائمی امور فرهنگی APA مطرح شد

طرح پیشنهاد ایران در خصوص «سکوهای دیجیتال» و «شبکه های فراملی»

نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی APA، به ریاست محمدمهدی زاهدی و با همراهی معصومه پاشایی بهرام از اعضای گروه پارلمانی ج. ا.ایران در APA، برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدمهدی زاهدی، رئیس کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی APA، در آغاز نشست کمیته دائمی امور فرهنگی و اجتماعی به ارائه گزارشی در خصوص جلسه تخصصی این کمیته که به میزبانی پارلمان ج. ا.ایران در سال ۲۰۲۱ برگزار شده بود، پرداخت که طی آن از مجموع ۱۵ قطعنامه مورد بررسی در این کمیته، ۲ قطعنامه به تعویق افتاد و ۲ قطعنامه جدید ارائه شد که بررسی و تصویب آن به نشست تخصصی این کمیته موکول شد و ۱۱ قطعنامه دیگر به تصویب رسید. براساس دستور کار این کمیته، نمایندگان پارلمان‌های شرکت کننده در خصوص وضعیت نمایندگان زن در کشورشان به ایراد سخنرانی پرداختند.

معصومه پاشائی بهرام که به‌ نمایندگی از پارلمان کشورمان در این نشست حضور داشت، دستاوردهای کشورمان در حوزه زنان را تشریح کرد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس باورهای عمیق خود به جایگاه و منزلت زن، اهمیت زیادی برای حمایت از آنان در مقابل هرگونه تبعیضی قائل است. همچنین در این کمیته، پیشنهاد پارلمان ج. ا.ایران در خصوص سکوهای دیجیتال و شبکه های فراملی از سوی معصومه پاشایی‌بهرام مطرح شد. قابل ذکر است، علی علیزاده، رئیس گروه پارلمانی ج. ا.ایران در APA هم حضور داشت. /

کد خبر: ۱۹۹٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha