۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
ابلاغ دستورالعمل اجرایی مواد (۹۱) و (۹۲) قانون مدیریت خدمات کشوری
توسط رئیس سازمان اداری و استخدامی انجام شد

ابلاغ دستورالعمل اجرایی مواد (۹۱) و (۹۲) قانون مدیریت خدمات کشوری

انصاری، معاون رئیس‌جمهوری بخشنامه «دستورالعمل اجرایی مواد (۹۱) و (۹۲) قانون مدیریت خدمات کشوری و ضمائم مربوطه» را برای اجرا به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، جمشید انصاری، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، به منظور تحقق بند «۲۴» سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، اجرای برنامه هفتم و هشتم از دومین برنامه جامع اصلاح نظام اداری و به استناد تبصره (۳) ماده (۴) آیین‌نامه اجرایی مواد (۸۴، ۸۶، ۸۷، ۹۰، ۹۱ و ۹۳) قانون مدیریت خدمات کشوری، «دستورالعمل اجرایی مواد (۹۱) و (۹۲) قانون مدیریت خدمات کشوری و ضمائم مربوطه» را برای اجرا ابلاغ کرد.

این دستورالعمل با عنایت به تدابیر دولت و تأکید رئیس‌جمهوری مبنی بر استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی در برخورد همه‌جانبه و قاطع با مفاسد اداری و باتوجه به تجارب حاصل از اجرای دستورالعمل مذکور در سال‌های گذشته و کسب نظرها و پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط بازنگری و تدوین شده است.

به موجب این بخشنامه، ضروری است تمامی دستگاه‌های اجرایی مشمول و استانداران ضمن اهتمام ویژه در اجرای صحیح و مؤثر مواد (۹۱) و (۹۲) قانون مدیریت خدمات کشوری و این دستورالعمل، گزارش جامع اجرای آن را مطابق سازِکار تعیین‌شده به سازمان اداری و استخدامی کشور ارسال کنند.

همچنین در این بخشنامه، دستورالعمل اجرایی مواد (۹۱) و (۹۲) قانون مذکور، موضوع بخشنامه شماره ۱۷۳۷۰۶ مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ لغو شده است.

گفتنی است مواد (۹۱) و (۹۲) قانون مدیریت خدمات کشوری به موضوع سلامت اداری و ممنوعیت اخذ رشوه و سوءاستفاده از مقام اداری و همچنین لزوم نظارت و کنترل بر کارمندان از سوی مدیران می‌پردازد.

کد خبر: ۱۹٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha