۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱
برخی افراد ناصالح و ناکارآمد در شرکت های تابعه وزارت کار باید برکنار شوند
نماینده مردم میانه در مجلس:

برخی افراد ناصالح و ناکارآمد در شرکت های تابعه وزارت کار باید برکنار شوند

نماینده مردم میانه در مجلس خطاب به وزیر تعاون گفت: در زمان رأی اعتماد به شما عنوان کرده بودیم که برخی افراد معلوم الحال در مدیریت شرکت های تابعه وزارت کار و صندوق ها، فعالیت دارند.

به گزارش بازار، سید مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۰ دی ماه) مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس درخصوص ارزیابی ابعاد چالشی صندوق های بازنشستگی و عملکرد دستگاههای اجرایی مربوط، ضمن تبریک روز زن با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با بانوان و بیانات اخیر ایشان در تجلیل از مقام زن و بانوان کشورمان گفت: در این دیدار به برخی خشونت های خانگی در رابطه با بانوان اشاره شد و مقام معظم رهبری خواستار قانونگذاری در این خصوص شدند.

نماینده مردم میانه در مجلس یازدهم ادامه داد: در زمان رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی کار عنوان کرده بودیم که برخی افراد معلوم الحال در مدیریت شرکت های تابعه وزارت کار و صندوق ها، فعالیت دارند که شایسته این مردم نیست که این افراد متخلف مسئولیت بیت المال با آنها باشد.

حسینی یادآور شد: این افراد که تخلف آنها به صورت مستند ارائه شده است، نباید مسئولیتی داشته باشند. وزیر کار هم در زمان رأی اعتماد و هم امروز قول جابجایی این افراد را داد که امیدواریم به این وعده جامه عمل بپوشاند.

وی یادآور شد: مهمترین پرسش این است که صندوق های بازنشستگی چه میزان به اهداف مدنظر نزدیک شده اند؟ امروز بعد از گذشت یک قرن از تشکیل نهاد بازنشستگی آیا می توانیم این ادعا را داشته باشیم که این صندوق ها ما را به اهداف مدنظر نزدیک کرده اند؟

کد خبر: ۱۹۹٬۱۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha