۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
زنجیره صنعت گردشگری نیازمند ارتقای راه‌های مواصلاتی است
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

زنجیره صنعت گردشگری نیازمند ارتقای راه‌های مواصلاتی است

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل، زنجیره صنعت گردشگری استان را نیازمند ارتقای راه‌های مواصلاتی دانست و گفت: تا پایان سال آینده پروژه محور سرعین - آلوارس به بهره‌برداری می‌رسد.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور سرعین -آلوارس در نظر گرفته شده و در این زمینه بهسازی٬ تعریض و بازیافت این محور در نظر گرفته شده که نقش مهمی در استان اردبیل برای تحقق اهداف مورد نظر است.

وی بیان کرد: طول پروژه محور سرعین - آلوارس ۱۰ کیلومتر بوده که ۲.۵ کیلومتر با اجرای یک لایه روکش آسفالت مورد بهره‌برداری قرار گرفته که در یکطرف مسیر اتمام یافته و با یک لایه روکش آسفالت نیز اجرا شده که به همین منظور تمهیدات لازم به عمل آمده است.

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: پروژه محور سرعین - آلوارس پیشرفت ۴۰ درصدی دارد و ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه ۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که ۹۸۲ نفر در طرح نهضت ملی مسکن در سرعین ثبت‌نام کرده‌اند که ۳۶ نفر تایید نهایی شده‌اند.

دبیر شورای مسکن اردبیل تصریح کرد: زنجیره صنعت گردشگری استان اردبیل نیازمند ارتقای راه‌های مواصلاتی است که تا پایان سال آینده این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم به عمل آمده و امید می‌رود بتوانیم با تمهیدات به عمل آمده شاهد اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام راهسازی باشیم.

حیدری خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی و تکمیل زیرساخت‌های این شهرستان با هدف توسعه حوزه گردشگری جزو اولویت‌های اساسی است و با توجه به این که اقدامات خوبی در سطح استان و شهرستان سرعین شروع شده انتظار می‌رود شاهد تکمیل پروژه‌های مربوطه باشیم.

کد خبر: ۱۹۹٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha