۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
قوچان زمینه مناسبی برای بهره‌برداری از ظرفیت مازاد مشهد دارد

قوچان زمینه مناسبی برای بهره‌برداری از ظرفیت مازاد مشهد دارد

مشهد- دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی با اشاره به راه‌های ارتباطی و آب و هوای خنک قوچان در تابستان گفت: قوچان بستر بسیار خوبی در زمینه کشاورزی، دامداری، صنعت و گردشگری دارد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علی اکبر لبافی در نشست مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی که با محوریت شهرستان قوچان در سالن شهید باهنر استانداری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: شهرستان قوچان بستر بسیار خوبی در کشاورزی، دامداری، صنعت و گردشگری دارد و راه‌های ارتباطی و آب و هوای خنک در تابستان می‌تواند زمینه مناسبی را برای بهره‌برداری از ظرفیت مازاد مشهد فراهم کند.

دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی به کنار هم قرار گرفتن اضلاع مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شهرستان تاکید و تصریح کرد:‌ توسعه قوچان همت عمومی می‌طلبد و رقم زدن اتفاق جدید در حوزه شهرستان به تاثیرگذاری بیش‌تر معین‌های اقتصادی در حوزه توانمندی نیاز دارد.

در ادامه این نشست حسینی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان و معین اقتصادی بخش باجگیران با تاکید بر اینکه نمی‌توانیم تمام کشور را به طور یکسان ارزیابی کنیم، گفت: سال‌هاست که از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان گفته می‌شود اما مسیر راه و برنامه مشخصی ارائه نمی‌شود.

حسینی به تشکیل شش صندوق خرد، تعداد چهار صندوق خودیاری، کارگاه‌های خیاطی، نیروگاه برق تولیدی گلخانه‌های تولید گیاهان دارویی اشاره کرد و گفت:‌ ما برای تکمیل طرح‌ها و ایجاد اشتغال به کمک بانک‌ها نیازمند هستیم.

کد خبر: ۱۹٬۹۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha