۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱
 عملیات اجرایی احداث ۵ واحد صنعتی در زنجان آغاز شد
رئیس سازمان صمت زنجان در گفتگو با بازار:

عملیات اجرایی احداث ۵ واحد صنعتی در زنجان آغاز شد

زنجان- گلشنی فرد، رئیس سازمان صمت زنجان گفت: از صبح امروز عملیات اجرایی احداث پنج واحد صنعتی با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی در شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان آغاز شد.

مجید گلشنی در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: از صبح امروز عملیات اجرایی احداث پنج واحد صنعتی با سرمایه گذاری سه هزار میلیارد تومانی در شهرک صنعتی شهید شهریاری زنجان آغاز شد.

وی با بیان اینکه طرح های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهید شهریاری با برنامه ریزی مناسب و سرمایه گذاری بالای بخش خصوصی به پیشرفت فیزیکی خوبی رسیده است، ابراز داشت: صنعت پیشران مهم توسعه استان است و تمامی دستگاه ها ، سازمان ها و ادارات باید در تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید جدیت داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در برنامه توسعه استان، وظایف و برنامه های سنگینی در حوزه صنعت تعریف شده است.

گلشنی فرد با بیان اینکه تنها در سایه همکاری و همراهی تمامی دست اندرکاران محقق می شود،تاکید کرد: تولید کاغذ و مقوای روکش شده و ایجاد روکش پلی اتیلن بر روی لایه غیر پلاستیک در شهرک صنعتی شهید شهریاری اجرا خواهد شد و این طرح با سرمایه گذاری ۷۵۲ میلیارد تومانی و با اشتغالزایی هزار نفری در بهار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی از فعالان صنعتی استان درخواست کرد در اسرع وقت نسبت به گزارش موانع و مشکلات خود اقدام کنند تا با همکاری سایر دستگاه ها برای رفع آنها اقدام شود.

کد خبر: ۱۹۹٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha