۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه مجتمع تجاری در سنندج سرمایه گذاری می شود
در حاشیه بازدید استاندار کردستان از پروژه های شهری عنوان شد

۳۰۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه مجتمع تجاری در سنندج سرمایه گذاری می شود

کردستان - پروژه مجتمع تجاری سنه سنتر با سرمایه گذاری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه گذاران خارجی و شهرداری سنندج درحال اجرا است.

به گزارش خبرنگار بازار، بهمن مرادنیا استاندار کردستان امروز یکشنبه به همراه منتخبان مردم استان در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از چند پروژه سطح شهر سنندج شامل پیاده راه فردوسی و  مجتمع تجاری سنه سنتر بازدید کرد.

استاندار کردستان در بازدید از پروژه در حال اجرای پیاده راه فردوسی سنندج گفت: این پروژه با اعتبار ۲۹۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری و بازآفرینی شهری هم اکنون در حال اجرا است.

بهمن مرادنیا با اشاره به اینکه تا پایان شهریور امسال پروژه مذکور به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: احداث این پیاده راه در ساماندهی و زیبایی هسته مرکزی شهر بسیار تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: اگر چه در ابتدای اجرای چنین پروژه ای مشاغلی هم چون رانندگان تاکسی و مغازه‌داران این مسیر ابراز نارضایتی می‌کنند ولی با اتمام پروژه شاهد افزایش درآمد خود خواهند بود.

استاندار کردستان یادآور شد: طی سال گذشته و امسال اعتبارات شهرداری از محل‌های مختلف حدود ۲۰۰ درصد رشد داشته است و انتظار می‌رود این افزایش اعتبار منجر به اجرای پروژه های مهم و تاثیرگذار در سطح شهر سنندج شود.

شهردار سنندج در بازدید استاندار و منتخبان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از پروژه تجاری خدماتی سنه سنتر هم گفت: سرمایه گذار خارجی این پروژه با ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه اقدام به اجرای آن کرده و قرار شده طی دو سال آنرا به بهره‌برداری برساند.

حشمت‌اله صیدی با اشاره به اینکه در این سرمایه گذاری شهرداری سنندج سهم ۳۳ درصدی داشته دارد، افزود: شهرداری در تهیه زمین، احداث طرح و صدور پروانه مبلغ ۹۴ میلیارد تومان  در این پروژه سهم دارد و مابقی  اعتبارات شامل ۲۰۰ میلیارد تومان از سوی سرمایه گذاران خارجی آن تامین می شود.

کد خبر: ۱۹٬۸۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha