۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
وزیر اقتصاد باید پاسخ دهد چرا بانک ها برای پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیونی ضامن می خواهند؟
نماینده مردم بیجارگروس در مجلس:

وزیر اقتصاد باید پاسخ دهد چرا بانک ها برای پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیونی ضامن می خواهند؟

نماینده مردم بیجار در مجلس از وضعیت پرداخت تسهیلات از سوی سیستم بانکی کشور انتقاد کرد.

به گزارش بازار، علیرضا زندیان در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: آقای خاندوزی آیا خبر دارید در سیستم بانکی دستورات شما اجرایی نمی شود؟ شما اعلام کردید که برای ارائه وام ۱۰۰ میلیونی، ضامن نیاز نیست، اما برای دریافت این وام دو ضامن و برای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی یک ضامن به همراه سفته و چک گرفته می شود. یک بار به عنوان فردی عادی به بانک مراجعه کرده و درخواست وام دهید تا مشاهده کنید چطور با شما رفتار می شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس یازدهم خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: چرا از زمانی که روی کار آمده اید، هیچکدام از نیروهای زیرمجموعه تان پاسخگو نیستند!؟ این امر نشان می دهد که از شما تبعیت نمی کنند یا رویه شما اینچنین است؟ آیا خبر از مشکلات آموزش و پرورش شهرستان ها دارید؟

وی در تذکری خطاب به وزیر صمت افزود: حقوق دولتی اخذ شده از معادن سنگ آهن خصوصاً از حوزه انتخابیه دریافت شده اما یک ریال آن برای جاده های محدوده معادن حوزه انتخابیه هزینه نشده است. کامیون های زیادی از آنجا تردد می کنند و این امر موجب ناامنی است.

زندیان در تذکری خطاب به وزیر کشور از بلاتکلیفی منابع انسانی شهرداری ها انتقاد کرد و گفت: بسیاری از این افراد قراردادی و شرکتی با سابقه ۱۵ سال کار هستند که باید به شرایط آنها رسیدگی شود.

کد خبر: ۱۹۸٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha