۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
۵۰ تن پرتقال از جنوب کرمان برای شب عید تامین شده است
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان:

۵۰ تن پرتقال از جنوب کرمان برای شب عید تامین شده است

کرمان- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان از تامین ۴۵ تن سیب درختی و ۵۰ تن پرتقال از جنوب کرمان برای شب عید خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، حسین مهرابی در جلسه تنظیم بازار استان در خصوص تامین و توزیع مناسب میوه شب عید گفت: تاکنون حدود ۴۵ تن سیب درختی و ۵۰ تن پرتقال طبق آمار ارسال شده از جنوب استان برای شب عید تامین شده است.

وی تاکید کرد: طبق تجربه‌های سال قبل باید هرچه سریعتر پیگیری لازم در این خصوص انجام شود تا دچار چالش برای توزیع میوه شب عید نشویم.

مهرابی در خصوص گازرسانی به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته خطاب به فرمانداران گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال، فرمانداران شهرستان‌های ارزوئیه، ریگان، بردسیر، رفسنجان، شهربابک، فاریاب و قلعه‌گنج، آمار خانواده‌ها و مکان‌هایی که نیاز به تسهیلات لوله‌کشی گاز دارند را احصا و ارسال کنند که در غیر این صورت سهمیه آنها به شهرستان‌های متقاضی دیگر ارائه خواهد شد.

در ادامه این جلسه گزارشی از طرف بسیج اصناف در خصوص راستی آزمایی نصب تابلوهای آزادپز در نانوایی‌ها و نصب کارتخوان و همچنین چگونگی ثبت‌نام در سامانه نانینو برای دریافت نان مورد نیاز از سوی نماینده بانک سپه ارائه شد.

کد خبر: ۱۹۸٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha