۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
بیت کوین همچنان در مسیر صعود قرار دارد| تعیین نقاط مهم حمایت و مقاومت پیش رو
تحلیل بازار رمز ارزها؛

بیت کوین همچنان در مسیر صعود قرار دارد| تعیین نقاط مهم حمایت و مقاومت پیش رو

طی ساعات نخست بازارهای آسیایی در صبح روز شنبه، قیمت هر توکن بیت کوین با ۱۶۷۵۰ دلار مورد معامله قرار گرفته که این رقم طی ساعات آتی در کانال ۱۶۹۰۰ دلار قرار گرفت.

به گزارش بازار؛ طی ساعات نخست بازارهای آسیایی در صبح روز شنبه، قیمت هر توکن بیت کوین با ۱۶۷۵۰ دلار مورد معامله قرار گرفته که این رقم طی ساعات آتی در کانال ۱۶۹۰۰ دلار قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، قیمت بیت کوین تنها ساعاتی پس از گشوده شدن بازارهای آسیایی به ۱۹۵۱ دلار افزایش یافت که با توجه به بازار بی رمق رمزارزها طی هفته های اخیر، این افزایش قیمت می تواند آغاز خوبی برای بزرگترین رمزارز جهان در سال ۲۰۲۳ و البته آلتکوین ها به حساب آید.

بیت کوین همچنان در مسیر صعود قرار دارد| تعیین نقاط مهم حمایت و مقاومت پیش رو

در بازه زمانی چهار ساعته، شاهد افزایش قیمت بیت کوین و رویکرد مثبت بازار برای روز شنبه هستیم. در حال حاضر، مهمترین مقاومت روانی پیش روی بیت کوین، در نقطه ۱۷ هزار دلار قرار دارد.

همچنین مقاومت مهم پیشین، یعنی رقم ۱۶۷۷۵ دلار نیز اکنون به نقطه حمایت تبدیل شده که همین امر می تواند منجر به افزایش قیمت به کانال ۱۷ هزار دلار شود.

اما در ادامه مسیر، اگر قیمت بیت کوین به زیر حمایت ۱۶۷۷۵ دلار بازگردد، مهمترین حمایت پیش رو، بر روی ۱۶۴۵۰ دلار قرار خواهد داشت و تا زمانی که قیمت همچنان بالای این رقم قرار داشته باشد، احتمال ادامه افزایش قیمت همچنان وجود دارد.

اما در صورت موفقیت بیت کوین برای عبور از سد روانی مهم ۱۷ هزار دلار، مقاومت بعدی روی نقطه ۱۷۱۱ دلار قرار خواهد داشت.

کد خبر: ۱۹۸٬۵۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha