۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
امارات پروازهای خود به بغداد را لغو کرد
درپی تنش میان ایران و امریکا

امارات پروازهای خود به بغداد را لغو کرد

در پی حمله موشکی ایران به پایگاه امریکا درعراق، هواپیمایی امارات مستقر در دبی روز چهارشنبه پروازخود به بغداد را لغو کرد.

به گزارش خبرنگار بازار به نقل از رویترز، امارات در بیانیه ای گفت که هواپیمایی امارات تصمیم گرفته است که پروازهای خود به عراق را به خاطر امنیت مسافران لغو کند.

 براساس این بیانیه، هواپیمایی به دقت تحولات را مورد بررسی می دهد و با مقامات دولتی ذیربط در تماس است تا در صورت لزوم عملیات پروازی دیگری را اعمال کند.

بر همین اساس، پرواز فلای دبی که توسط دولت مرکزی دبی راه‌اندازی شده است، نیز پروازهای دبی به سمت بغداد را کنسل کرد.

گفتنی است که شرکت هواپیمایی امارات یکی از شرکت های هواپیمایی بسیار موفق نه تنها در منطقه ی خاورمیانه بلکه در سراسر جهان شناخته می شود و از بسیاری از نقاط جهان و هر ۶ قاره ی جهان پرواز دارد.

این شرکت هواپیمایی تقریباً ۳۰۰ درصد سود را در سال ۲۰۱۹  به خود اختصاص داده ونسبت به سال گذشته ۷.۹٪ مسافر بیشتری را به دبی منتقل کرده است.

شایان ذکر است که درآمد حاصل از عملکرد نیمساله شرکت هواپیمایی امارات ۲۰۱۹-۲۰۲۰ با ۳٪ کاهش به ۴۷.۳ میلیارد درهم رسیده است.

با نگاهی به شرکتهای هواپیمایی امارات در میابیم که اغلب این شرکتها روندی صعودی را در فعالیتهای خود طی کرده اند، برای نمونه ایرلاین اتحاد یکی از شرکتهای متعلق به امارات است که فعالیت خود را از ۱۰ سال پیش آغاز کرده و سود این شرکت از ۱۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۱ به ۴۲ میلیون دلار رسیده است.

کد خبر: ۱٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha