۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
توزیع ۱۳۶ وسیله گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند در همدان
به همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) صورت گرفت؛

توزیع ۱۳۶ وسیله گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند در همدان

همدان - چهاردولی، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان از توزیع ۱۳۶ وسیله گرمایشی بین خانواده‌های نیازمند در همدان خبر داد.

علی چهاردولی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه مرحله اول پویش «دلگرمی احسان» با آغاز فصل سرد سال در مناطق کم‌برخوردار کشور آغاز شد، گفت: در قالب این پویش به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) ۱۳۶ بخاری به نیازمندان استان همدان اهدا شد.

بخاری ها با همکاری گروه‌های جهادی بین محرومان مناطق کم برخوردار توزیع شد

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان گفت: این بخاری‌ها به ازرش سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از محل کمک‌های مردمی تهیه شده و با همکاری گروه‌های جهادی بین محرومان مناطق کم برخوردار توزیع شد.

چهاردولی افزود: این اقدام به منظور اهداف و برنامه‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، برای حمایت و یاری رساندن به معیشت افراد محروم و کم‌برخوردار اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه گروه جهادی در این استان با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همکاری دارند، عنوان کرد: ستاد اجرایی در راستای محرومیت زدایی با تمام توان پای کار است.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان در بخش دیگر از سخنانش یادآور شد: طی نیمه نخست سال جاری نیز پنج هزار و ۳۰۰ بسته مواد غذایی در قالب رزمایش مرحله هشتم احسان و همدلی به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان توزیع شده است.

اجرای پویش «لبخند احسان» با موضوع تامین و اهدای مواد و تجهیزات دندانپزشکی
وی از پویش «لبخند احسان» با موضوع تامین و اهدای مواد و تجهیزات دندانپزشکی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان نیز خبر داد و گفت: در ایام اربعین حسینی نیز ۳۰۰ نفر از فعالین اجتماعی محلات حاشیه شهر در قالب کاروان رهسپاران عصر ظهور به سفر عتبات عالیات اعزام شدند.

معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان همدان با یادآوری اینکه ۱۵۶ خانه عالم روستایی با همکاری این ستاد در استان همدان بهسازی و تعمیر شده است، عنوان کرد: در دوران کرونا بالغ بر ۳۷۰ هزار بسته معیشتی بین اقشار محروم در سراسر استان همدان توزیع شد.

وی همچنین گفت: ستاد اجرایی حضرت امام (ره) استان همدان دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی خُرد با هدف حمایت از رسته های شغلی در روستاهای این استان ایجاد کرده و برای ایجاد این میزان فرصت شغلی ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره با کارمزد چهار درصدی در قالب تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی پرداخت شده است.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای حمایت از ۲۳۰ رسته شغلی در روستاها از جمله دام سبک و سنگین، ماکیان، صنایع دستی و مشاغل خدماتی ورود کرده است

چهاردولی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در راستای حمایت از ۲۳۰ رسته شغلی در روستاها از جمله دام سبک و سنگین، ماکیان، صنایع دستی و مشاغل خدماتی نیز ورود کرده و از این تولیدات پشتیبانی می کند ضمن اینکه نسبت به فراهم کردن بازار فروش محصولات و بارگذاری آنها در سایت «باسلام» نیز تاثیر داشته است.

چهاردولی عنوان کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان همدان امسال نیز درصدد ایجاد دو هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با اعتبار افزون بر ۱۱۰ میلیارد تومان بوده و قرار است در راستای اجرای تبصره ۱۸ قانون بودجه، ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بنگاه محور در قالب وام های ۵۰۰ میلیون تا ۱۵ میلیارد تومانی به طرح های کلان پرداخت کند.

کد خبر: ۱۹۸٬۴۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha