۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
۴ هزار میلیون یورو فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
در گفتگو با بازار؛

۴ هزار میلیون یورو فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد

ساری- فتح الله پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: تاکنون چهار هزار میلیون یورو فرصت سرمایه گذاری و اشتغال در استان شناسایی شده است.

فرج الله فتح الله پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که تاکنون چهار همایش منطقه ای فرصت های سرمایه گذاری در استان برپا شده است، افزود: در این راستا تاکنون چهار هزار میلیون یورو فرصت های سرمایه گذاری و اشتغال در استان شناسایی شده است.

وی با اشاره به برپایی جلسه شورای برنامه ریزی بررسی بیمه مقرری بگیران بیمه بیکاری را از جمله دستورهای جلسه خواند و گفت: چهار هزار و ۳۴۱ مورد مقرری بیمه بیکاری به پایان رسید و هزار نفر از افراد مشغول به کار شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران ادامه داد: هرچند سیاست ها بر این است که اشتغال جدید ایجاد شود اما برای حفظ اشتغال موجود نیز باید تلاش کرد و باید نسبت به آسیب شناسی وضعیت اشتغال و توانمندسازی نیروی کار اقدام شود.

حسن خیریان پور معاون استاندار مازندران نیز از تشکیل شورای مهارت آموزی خبر داد و گفت: توانمندسازی نیروی انسانی از جمله برنامه ها است زیرا اگر بخواهیم آمار بیکاری را کاهش دهیم باید نسبت به توانمندسازی افراد و مهارت آموزی آن ها اقدام کنیم.

وی ادامه داد: تاکنون هزار و ۸۱۳ نفر از طریق مراکز فنی و حرفه ای آموزش های لازم را فراگرفتند.

کد خبر: ۱۹۸٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha