۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰
رویکرد دولت در نهضت ملی مسکن واگذاری زمین به خود متقاضیان است
استاندار همدان:

رویکرد دولت در نهضت ملی مسکن واگذاری زمین به خود متقاضیان است

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه رویکرد ما در نهضت ملی مسکن واگذاری زمین به خود متقاضیان است، گفت: زمین را نه به پیمانکار و یا انبوه‌سازان بلکه به خود متقاضیان واگذار می کنیم.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در پنجاهمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان همدان گفت: اقتصاد ما از سه بخش دولتی،خصوصی و تعاونی تشکیل شده و رویکرد ما نیز تقویت و حمایتِ بیش از پیشِ تعاونی‌ها است.

وی با بیان اینکه به غار علیصدر باید به دید یک مجموعه فاخر نگاه کرد و زیرساخت‌های آن را به گونه‌ای تقویت کرد که همه بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و گردشگری آن فعال باشد، گفت: فرمانداران در شهرستان‌ها، تعاونی عمران شهرستان را تشکیل دهند.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه رویکرد ما در طرح نهضت ملی مسکن در استان این است که زمین را نه به پیمانکار و یا انبوه‌سازان، بلکه به خود متقاضیان واگذار کنیم، گفت: در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان باید مسائلی مطرح شود که منافع آن در برگیرنده برای همه فعالان اقتصادی باشد.

قاسمی فرزاد بابیان اینکه اعضای شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی به گزارش‌ عملکردها اکتفا نکنید و مسائل اساسی و مشکلات بنیادین بخش خصوصی را مطرح کنند، گفت: اساس شکل‌گیری شورای دولت و بخش خصوصی استان، طرح مسائل و مشکلات بخش خصوصی و فعالان اقتصادی است.

در پنجاهمین جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی استان، دو گزارش مبنی بر بررسی عملکرد بانک‌های تحت پوشش کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان (در هشت ماهه اول سالجاری) و همچنین گزارشی بر سهم تعاون از توسعه کشور، پیش از دستور جلسه ارائه شد و در ادامه، طرح مسائل و مشکلات بخش تعاون استان، به عنوان دستور جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۹۸٬۴۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha