۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
توزیع کمک‌ سرکنسولگری ایران برای کودکان بی سرپرست هراتی

توزیع کمک‌ سرکنسولگری ایران برای کودکان بی سرپرست هراتی

بر اساس گفته سازمان کار و امور اجتماعی هرات، اخیرا از سوی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران، برای کودکان بی سرپرست افغانستان در بخش‌های مختلف کمک‌هایی توزیع شده است.

به گزارش بازار، مسئولان ریاست کار و امور اجتماعی هرات گفته‌اند: برای کودکان بی سرپرست مرکز خواجه عبدالله انصاری از سوی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران، در بخش‌های مختلف کمک‌هایی توزیع شده است.

در حالی که این کمک‌ها با حضور مقامات طرفین در روز پنجشنبه برای کودکان بی سرپرست این مرکز اهدا شده است، محمد صدیقی‌فر، سرکنسول ایران و مسئول کمیته امداد امام خمینی اعلام کرده این کمک‌های برای کودکان بی سرپرست ادامه خواهد داشت.

وی همچنین گفته است که در آینده نزدیک در دنباله این روند، کمک‌های دیگری هم برای کودکان بی سرپرست در ولایت هرات توزیع خواهد شد.

بر همین اساس، به یاری خداوند و همراهی خیرین مبلغی در حدود ۶۰۰ میلیون تومان جمع آوری شده که این کمکها در کارهای زیربنایی این پرورشگاه مانند احداث چاه سپتیک برای سیستم فاضلاب، احداث زمین چمن فوتسال، زمین بازی کودکان، رنگ آمیزی کلیه اتاقها و تعویض درب اتاقها در کنار اهدای پتو، ملحفه، تامین داروی مورد نیاز و تغذیه مورد نیاز برای یک هفته ادامه خواهد داشت.

توزیع کمک‌ سرکنسولگری ایران برای کودکان بی سرپرست هراتی

کد خبر: ۱۹۸٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha