۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
ایجاد ۱۰۰ ناحیه صنعتی در مناطق محروم کشور
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی اعلام کرد

ایجاد ۱۰۰ ناحیه صنعتی در مناطق محروم کشور

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: بیش از ۱۰۰ ناحیه صنعتی در مناطق محروم کشور ایجاد کردیم، هرچند احداث این نواحی عمدتا از منابع داخلی سازمان اجرا می شود.

به گزارش بازار، علی رسولیان در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک صنعتی فین افزود: در ۲۷سفر استانی رئیس جمهور، نزدیک به ۱۰ هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف و تصفیه خانه‌ها و تامین آب و زیرساخت‌ها کمک شد، کار با جدیت آغاز شده و از اول امسال حداقل ۶ هزار میلیارد تومان در زیرساخت‌های صنعتی کشور هزینه کردیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از افتتاح ۶۵۰ کارگاه در سطح کشور، طی ۹ ماه گذشته خبر داد و گفت: امروز اگر بخواهیم مردم رفاه داشته باشند، باید زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای تولید را فراهم کنیم و عزم دولت هم در این است که حتما سرمایه گذاری متوازن در کشور شکل بگیرد.

علی رسولیان افزود: متاسفانه عمده سرمایه گذاری‌ها در شهرهای بزرگ اتفاق افتاده و این سرمایه‌ها کمتر به مناطق مختلف کشور برده شده است، شهرهای کوچک و مناطقی که ظرفیت سرمایه گذاری را دارند کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ما جزو سازمان‌هایی هستیم که به تعهدات و برنامه‌هایمان جامه عمل پوشاندیم.

کد خبر: ۱۹۸٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha