۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۶
۲۱۲ واحد تولیدی و صنعتی استان بوشهر به چرخه تولید برگشتند
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

۲۱۲ واحد تولیدی و صنعتی استان بوشهر به چرخه تولید برگشتند

بوشهر- صفوی مدیر کل صمت استان بوشهر گفت: با تلاش کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، ۲۱۲ واحد صنعتی و تولیدی استان بوشهر به چرخه تولید برگشتند.

مهدی صفوی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اداره کل صمت استان بوشهر در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان بومی از تمام توان و ظرفیت موجود بهره برده و تاکنون اقدامات موثری در راستای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد استان انجام داده‌ایم.

وی افزود: بدهی‌های بانکی و مالیاتی و تامین سوخت و امور زیربنایی از مهم‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان و فعالان صنعتی استان است که برای رفع آنها اهتمام می‌ورزیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر خاطر نشان کرد: مشکلات زمین و همچنین مجوزهای صنعتی و تامین مواد اولیه و تامین سرمایه در گردش نیز از دیگر مشکلات و دغدغه‌های تولیدکنندگان استان در یکسال اخیر است.

صفوی تصریح کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان از منظم‌ترین و کاربردی‌ترین کارگروه‌ها بوده که تحقق عملی داشته و موجبات احیا و تثبیت چندین هزار شغل شده است.

وی اضافه کرد: امسال تاکنون مشکلات ۲۶۱ واحد تولیدی در این کارگروه مطرح شده که مشکلات ۲۱۲ واحد تولیدی مرتفع و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به طور مکرر از واحدهای تولیدی و صنعتی، بازدید می‌کنیم و ضمن شناخت مشکلات آنها، در راستای رفع موانع تولید اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

کد خبر: ۱۹۸٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha