۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
اجرای عملیات لکه گیری آسفالت ۱۰۵ کیلومتر از آزادراه زنجان-قزوین
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان خبر داد:

اجرای عملیات لکه گیری آسفالت ۱۰۵ کیلومتر از آزادراه زنجان-قزوین

زنجان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان با بیان اینکه بهسازی و ارتقاء سطح کیفی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی استان در دستور کار است، گفت: در حال حاضر اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت در ۱۰۵ کیلومتر از آزادراه زنجان-قزوین در جریان است.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار، به طرح اصلاح کیفی رویه آسفالت ۱۳۳ کیلومتر از راه‌های  مواصلاتی زنجان اشاره کرد و گفت: برای این امر ۱۲۸ هزار تن آسفالت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بهسازی و ارتقا سطح کیفی رویه آسفالت محورهای مواصلاتی زنجان به ویژه محورهای پرتردد نقشی مهمی در ایمنی تردد و رضایتمندی کاربران جاده ای دارد، اظهار کرد: درحال حاضر اجرای عملیات لکه گیری آسفالت در ۱۰۵ کیلومتر از آزادراه زنجان به قزوین درحال جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: اجرای روکش آسفالت در۱۳ کیلومتر از آزادراه زنجان-قزوین در باند جنوبی در دستور کار قرار دارد. 

علی اکبری تاکید کرد: مجوز لکه گیری و روکش آسفالت در دو باند رفت و برگشت تا سقف اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریال، دریافت شده است.

وی با بیان اینکه طی سال گذشته عملیات لکه‌گیری هندسی مقطعی در کیلومترهای ۵۰ تا ۱۰۰ باند جنوبی آزادراه به میزان ۲۰ هزارتن آسفالت و همچنین لکه گیری هندسی به میزان ۲۵ هزارتن آسفالت در کیلومتر صفر تا ۳۵ هر دو باند شمالی و جنوبی اجرایی شد، ابراز کرد: در سال جاری نیز اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در مقاطعی از کیلومترهای صفر تا ۱۰۵ هر دو باند آزاد راه زنجان به  قزوین در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: باتوجه به اینکه این آزادراه در مسیر کریدور غرب به شرق قرار دارد، ارتقای ایمنی در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و در همین راستا نصب بلوک مفصلی میانه راه و اجرای روشنایی نقاط مه‌گیر نیز درحال انجام است.

کد خبر: ۱۹٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha