۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
تعطیلی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی زنجان به ۲۰ درصد رسید
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان:

تعطیلی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی زنجان به ۲۰ درصد رسید

زنجان - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان با افزایش چند درصدی به ۲۰ درصد رسیده که این تعطیلی‌ها به دلیل مشکلات متعدد برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی اتفاق افتاده است.

ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با اشاره به وضعیت واحدهای تولیدی زنجان در شهرک‌های صنعتی گفت: آمار و ارقام در این خصوص حاکی از آن است که تعطیلی واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان با افزایش چند درصدی به ۲۰ درصد رسید که این تعطیلی‌ها به دلیل مشکلات متعدد برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال باید اهتمام جدی به روند تولید و رفع مشکلات این بخش داشته باشیم، افزود: یکی از زمینه‌های تحقق شعار سال، سوق یافتن سرمایه‌های خرد به سمت بورس است که خوشبختانه این امر اتفاق افتاده اما برای اینکه شاهد به ثمر نشستن آن باشیم، نیاز است که با مدیریت صحیح از این سرمایه‌های بورسی استفاده درست به عمل آید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی زنجان، با یادآوری اینکه یکی دیگر از راهکارهای تحقق شعار سال این است که بتوانیم فرهنگ استفاده از کالای داخلی را در کشور نهادینه کنیم، تصریح کرد: استفاده از کالای ایرانی به معنای رونق تولید بوده و رونق تولید نیز به ایجاد اشتغال در جامعه کمک خواهد کرد، بنابراین این موضوعات همانند زنجیر به هم ارتباط داشته و در نهایت منجر به تحقق شعار سال خواهد شد.

احمدی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین موضوع در بحث رونق تولید این است که واحدهای تولیدی بتوانند سلیقه بازار را تشخیص داده و متناسب با نیاز بازار اقدام به تولید کنند، اظهار کرد: متاسفانه یکی از دلایل رکود تولید به مرحله فروش محصول بازمی‌گردد؛ چرا که در ابتدای امر نیازسنجی صورت نگرفته و همین امر باعث می‌شود تا فروش محصولات تولیدی با مشکل مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور تاثیر زیادی بر روند تولید در بخش‌های مختلف گذاشت که بی‌تردید واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان نیز از این قضیه مستثنی نبودند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعد از پشت سر گذاشتن پیک این بیماری، مشکلاتی که به واسطه شیوع این ویروس گریبان‌گیر واحدهای تولیدی شده بود، کم‌کم در حال رفع شدن است.

کد خبر: ۱۹٬۸۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha