۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۲
مسدود کردن بخشی از تسهیلات پرداختی توسط بانک ها تا زمان تسویه غیرقانونی است
نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس:

مسدود کردن بخشی از تسهیلات پرداختی توسط بانک ها تا زمان تسویه غیرقانونی است

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس یازدهم گفت: بخشی از تسهیلات پرداختی تا پایان تسویه تسهیلات در بانک ها مسدود می شود که این اقدام قانونی نیست و توجه ویژه بانک مرکزی را می طلبد.

به گزارش بازار، رحمت الله نوروزی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه ۱۳ دی ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: چرا اعتبارات تبصره ۱۸ درباره اشتغالزایی تخصیص نیافته است؟ اشتغال و مشاغل خرد باید در اولویت باشند، مجلس در بودجه برای تنظیم تبصرها های ۱۶ و ۱۸ زحمت بسیار کشیده است.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس یازدهم افزود: اکنون همه بانک ها تسهیلات مربوط به ازدواج، فرزندآوری و تسهیلات خرد قفل کرده اند، از رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس بانک مرکزی خواست که به این موضوع ورود کنند.

وی اضافه کرد: مردم در شرایط سخت کنونی باید چه کنند؟ تسهیلات بانکی را باز کنید و اجازه دهید اشتغال ایجاد شود. از سوی دیگر بخشی از تسهیلات پرداختی تا پایان تسویه تهسیلات در بانک ها مسدود می شود که این اقدام قانونی نیست و توجه ویژه بانک مرکزی را می طلبد، هر چند وزیر امور اقتصادی اقداماتی را در این زمینه آغاز کرده، اما ما توقع داریم این اقدامات تداوم یابد.

نوروزی با تشکر از حضور ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در استان گلستان، خواستار تعیین قیمت پنبه و سویا شد و ادامه داد: کشاورزان انتظار دارند که به این موضوع توجه ویژه شود.

وی همچنین با اشاره به مراجعات بازنشستگان و کارمندان درباره افزایش حقوق تصریح کرد: نرخ تورم در شرایط فعلی بالاست و افزایش حقوق پایین، بنابراین مردم گلایه مند هستند که باید برای حل این مشکل تدبیر ویژه شود.

کد خبر: ۱۹۷٬۸۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha