۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
خریداری ۲۳۰۰ تن گوشت گوساله و گوسفندی منجمد از دامداران اصفهانی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

خریداری ۲۳۰۰ تن گوشت گوساله و گوسفندی منجمد از دامداران اصفهانی

اصفهان - نیلفروش؛ مدیرکل پشتیبانی امور دام استان اصفهان گفت: دو هزار و ۳۰۰ تن گوشت گوساله و گوسفندی منجمد از دامداران و هشت هزار و ۵۰۰ تن مرغ منجمد داخلی از مرغداران اصفهانی خریداری شد.

مهدی نیلفروش در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از ابتدای سال جاری در راستای حمایت از تولیدکنندگان و تکمیل ذخایر راهبردی اقدام به خریداری و کشتار ۲۰ هزار و ۲۷۶ راس بره نر و گوساله نر، ذخیره سازی گوشت حاصل و همچنین خرید و ذخیره سازی ۸۵۰۰ تن مرغ منجمد کرده ایم.

وی افزود: مطالبات دامداران و مرغداران با پرداخت ۲۶۳ میلیارد تومان به شکل نقدی و مابقی با تحویل بالغ بر ۶۵ هزار تن انواع نهاده به ارزش بیش از ۸۶۵ میلیارد تومان تسویه نهایی می شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان اصفهان با بیان اینکه در این ارتباط بیش از ۸۰ درصد از مطالبات تسویه و تحویل قطعی شده است، تاکید کرد: بدین ترتیب در راستای حمایت از تولیدکنندگان، دو هزار و ۳۰۰ تن گوشت گوساله و گوسفندی منجمد از دامداران اصفهانی و هشت هزار و ۵۰۰ تن مرغ منجمد داخلی به ارزش بیش از یک هزار و ۱۲۸ میلیارد تومان از مرغداران خریداری شده است.

وی ادامه داد: با دستورالعمل صادره وزارت جهاد کشاورزی در حال حاضر گوشتهای قرمز خریداری شده برای تنظیم بازار با نرخهای مصوب آماده توزیع در سطح استان اصفهان است.

نیلفروش با اشاره به به نوسانات قیمت گوشت قرمز در بازار گفت: همچنین به منظور حمایت از مصرف کنندگان از طریق تأمین سبد پروتئین خانوار، شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان نسبت به توزیع گوشت قرمز منجمد گوسفندی شامل ران ۱۵۵ هزار تومان، کف دست ۱۴۵ هزار تومان، گردن ۱۳۵ هزار تومان، راسته ۱۴۰ هزار تومان، قلوه‌گاه ۱۳۰ هزار تومان اقدام خواهد کرد.

توزیع گوشت گوساله منجمد در بازار اصفهان

وی با اشاره به توزیع گوشت گوساله منجمد افزود: همچنین آمادگی داریم نسبت به توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله شامل ران ۱۵۵ هزار تومان، سردست ۱۵۰ هزار تومان، گردن ۱۵۰ هزار تومان، قلوه‌گاه ۱۳۰ هزار تومان و راسته ۱۶۰ هزار تومان عمل کنیم.

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان اصفهان تاکید کرد: تمامی اقلام مذکور در قطعات یک و نیم یا دو کیلوگرم خرید و ذخیره سازی شده و آماده توزیع است.

کد خبر: ۱۹۷٬۸۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha