۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
تخلف آشکار در جداول بودجه به هیچ وجه پذیرفته شده نیست
نماینده مردم محلات در مجلس:

تخلف آشکار در جداول بودجه به هیچ وجه پذیرفته شده نیست

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: امسال ۴۰ درصد تعطیلی‌ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، این تعطیلی‌ها آسیب‌های زیادی به اقتصاد کشور وارد می‌کند

به گزارش بازار، علیرضا سلیمی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه)مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: امروز سالگرد شهادت سردار سلیمانی است، شهید سلیمانی جمهوری اسلامی ایران را محترم می‌دانست و حاضر بود جان خود را هزاران بار برای ملت فدا کند. شهید سلیمانی لحظه‌ای با دشمن فالوده نخورده و اعتقاد به ولایت فقیه را از شئون عاقبت‌بخیری می‌دانست.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید سلیمانی به هیچ وجه به جناح، دسته و حزبی منتصب نبود و دامن مهر خود را برای جذب همه فرزندان ایران گسترده بود. این شهید عزیز قهرمان ملی ما است، ما هیچ‌گاه نسبت به انتقام از کسانی که در این توطئه خطرناک دست داشتند، عقب‌نشینی نخواهیم کرد و توقع‌مان این است که سازمان‌های بین‌المللی تمامی افرادی که در این ترور دست داشتند از جمله ۵۶ نفری که اسامی‌شان منتشر شده است را محاکمه کنند. سوالمان این است سازمان‌های بین‌المللی در برخورد با ترامپ این هیتلر زمان که به صراحت اظهار به ترور کرد چه اقدامی کردند.

وی با انتقاد از عدم پرداخت وام مسکن روستایی گفت: متأسفانه علیرغم تذکرات متعدد این تسهیلات پرداخت نمی‌شود چرا بانک‌ها تعلل می‌کنند. همچنین تخلف آشکار علیرغم مصوبه مجلس در جداول بودجه به هیچ وجه پذیرفته شده نیست. کما اینکه در خصوص ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن بارها تذکر داده‌ایم، اگر سازمان برنامه متخلف است چرا دیوان محاسبات ورود نمی‌کند. در همین راستا از آقای دستغیب که امروز به عنوان رئیس دیوان محاسبات انتخاب شده‌اند، توقع داریم این موضوع را بررسی کنند، سال تمام شد هر چه سریعتر به مجلس گزارش داده تا با هر کسی که تخلف کرده برخورد شود.

سلیمی با اشاره به آلودگی هوا افزود: امسال ۴۰ درصد تعطیلی‌ها نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است، این تعطیلی‌ها آسیب‌های زیادی به اقتصاد کشور وارد می‌کند، تا چه زمانی می‌خواهیم بنشینیم و تنها تعطیل کنیم، شهرداری و وزارتخانه‌های نفت، نیرو، صمت، سازمان ملی استاندارد و سایر دستگاه‌ها چرا اقدام لازم را برای کاهش آلودگی هوا انجام نمی‌دهند.

وی با انتقاد از افزایش قیمت زمین در شهرک‌های صنعتی گفت: این امر به هیچ عنوان پذیرفته شده نبوده و مسئولان باید علت این افزایش را توضیح دهند. همچنین افزایش قیمت مواد غذایی از جمله گوشت قرمز در روزهای اخیر مردم را کلافه کرده است، وزارت جهاد کشاورزی باید برای این امر تدابیری اتخاذ کند.

کد خبر: ۱۹۷٬۷۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha