۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
۳۹۹ روستای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر راه آسفالت دارند
استاندار بوشهر:

۳۹۹ روستای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر راه آسفالت دارند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: از ۴۰۸ روستای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر، ۳۹۹ روستا معادل بیش از ۹۸.۷درصد از راه آسفالت برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده پیش از ظهر امروز در بازدید از راه‌های روستایی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه امکانات در روستاها و مناطق محروم از برنامه‌های دولت سیزدهم است و در این راستا از همه توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: بهبود وضعیت راه‌های روستایی مساله بسیار مهم و تاثیرگذاری است و برای رضایت‌مندی ساکنان روستاها، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از ۴۰۸ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت در استان بوشهر، ۳۹۹ روستا معادل ۹۸.۷ درصد از راه آسفالت برخوردار هستند.

محمدی زاده تصریح کرد: برای بقیه روستاهای بالای ۲۰ خانوار نیز برنامه ریزی انجام شده و امیدوارم بزودی محقق شود.

عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر نیز با اشاره به عملیات اجرایی پروژه آسفالت جاده ریز - جم به سرچشمه گفت: این‌پروژه پس از ۱۰ سال توقف در دولت سیزدهم از سر گرفته شد و با اجرای این پروژه که تنها پنج کیلومتر آن باقی مانده، تمام روستاهای بالای ۵۰ خانوار استان بوشهر از راه روستایی مناسب برخوردار می‌شوند.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر تنها مسیر ریز - سرچشمه در شهرستان جم است که پنج کیلومتر آن آسفالت نیست و تلاش می‌شود تا این پروژه که با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار در دست اجرا است تا دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

کد خبر: ۱۹۷٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha