۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴
کانکس و کانتینر  را از کجا بخریم ؟

کانکس و کانتینر را از کجا بخریم ؟

کانکس ها جزء سازه های پرطرفداری هستند که امروزه در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

بازار: کانکس ها جزء سازه های پرطرفداری هستند که امروزه در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند؛ در گذشته تنها از کانکس ها برای حمل بار استفاده می‌شد و دارای امکانات خاص و تجهیزات ویژه ای نبودند اما با پیشرفت فراوانی که در این عرصه انجام شده شاهد خلاقیت ها و کاربردهای ابتکاری دیگری از کانکس ها هستیم تا جایی که برخی از آنها به عنوان محل سکونت استفاده می شوند.

در صورتی که مدیر اداره یا صاحب شرکت هستید یا حتی قصد دارید که محل سکونت خود را گسترش بدهید و به دنبال یک راهکار فوق العاده و مقرون به صرفه می باشید بد نیست که بدانید استفاده از کانکس بهترین پیشنهاد برای شماست.

افرادی که تجربه خرید کانکس را دارند حتما با این سوال ها روبرو شده اند:

چگونه میتوانم یک کانکس ارزان قیمت بخرم؟

چگونه متوجه شویم کانکسی که خریده ایم از کیفیت عالی برخوردار است؟

در زمان خرید کانکس چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

در ادامه با پیشرو کانکس همراه باشید..

نکات مهم در زمان خرید کانکس

  • شما باید کانکسی را خریداری نمایید که طراحی آن متناسب با هدف شما انجام شده باشد مثلاً اگر نیاز به یک کانکس نگهبانی دارید نباید از کانکس مسکونی استفاده کنید؛ چرا امکانات کانکس نگهبانی نسبت به کانکس مسکونی محدودتر است و از نظر اندازه و نمای کانکس بسیار متفاوت بوده است.
  • نکته بعدی توجه به موقعیت مکانی و شرایط محیطی است. شما باید از خودتان بپرسید که قرار است در چه موقعیتی و در چه شرایطی از آن استفاده کنید. مثلاً اگر میخواهید از کانکس در ساخت و ساز ساختمان استفاده نمایید حتماً با مشاوره های شرکت انتخاب تان را انجام بدهید چرا که موقعیت فیزیکی و مکان استفاده از کانکس در ماندگاری آن تأثیر مستقیمی دارد و باید بر حسب این شرایط به کیفیت کانکس توجه کردند و حتماً با در نظر گرفتن موقعیت فیزیکی این کار انجام شود.

عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت و کیفیت کانکس

اندازه و ابعاد کانکس: کانکس ها دارای ابعاد متفاوتی هستند که هر کدام از آنها در شرایط مختلف استفاده می شود؛ اما معمولا در اندازه های استاندارد ۲۰ فوت و ۴۰ فوت با ارتفاع مشترک ۸ فوت ساخته می شوند. این سایزهای رایج بسیار پرطرفدار هستند اما اگر سایز خاصی مد نظرتان است می توانید در حین سفارش به شرکت اعلام کنید.

کانکس دست دوم یا نو: برحسب بودجه‌ای که برای خرید کانکس در نظر می گیرید می توانید از نمونه های کانکس جدید یا دست دوم استفاده کنید. برای اینکه کانکس نو خریداری کنید نسبت به کانکس دست دوم قطعاً باید هزینه های بیشتری را پرداخت کنید چرا که میزان ماندگاری و طول عمر مفید بیشتری خواهد داشت.

عایق بندی مناسب کانکس: عایق بندی ارتباط مستقیمی با کانکس از نظر کیفیت دارد و به بیانی ساده تر کانکس هایی که به گونه ای ساخته شده باشند که امکان نفوذ باد یا آب به درون آنها وجود نداشته باشد قطعا دارای کیفیت بالایی هستند و می توان برای زندگی، انبار یا کار از آنها استفاده کرد؛ پس مقاومت آنها در مقابل شرایط محیطی بسیار تاثیرگذار و حائز اهمیت خواهد بود.

وزن و جنس کانکس: هر چقدر که ابعاد کانکس بزرگتر باشد قطعاً وزن آن هم بیشتر است و در قیمت کانکس جز فاکتورهای تاثیرگذار محسوب می شود. کانکس ها از یک جنس ساخته نمیشوند و بهتر است کانکسی را انتخاب کنید که در زمان ساخت از آلیاژ فلزی با کیفیتی در تولید آن استفاده شده تا در برابر نور خورشید و رطوبت مقاومت بالایی نشان بدهد و از دوام مناسبی برخوردار باشد.

انتخاب کانتینر با کیفیت

کانتینرها جعبه های مکعب مستطیل شکلی هستند که به دلیل آهنی بودنشان از مقاومت بالایی برخوردار بوده اند و در شرایط مختلفی استفاده می شوند اما معمولاً بیشترین کاربرد کانتینر در حمل و نقل های دریایی می باشد.

این محفظه های محکم از لحاظ آب بندی کاملا ایزوله میباشند و می توان با خیالی راحت محصولات مختلف و کالاها را با آنها جابه جا کرد و در مسیرهای متفاوت و حتی از یک کشور به کشور دیگری انتقال داد بدون اینکه آسیبی به آنها وارد شود.

کانکس و کانتینر  را از کجا بخریم ؟

کانتینرها باید دارای مقاومت بالایی باشند تا در زمان جابجایی و بارگیری محصول و تخلیه هیچ آسیبی به کالاهای درون کانتینر وارد نگردد؛ کانتینرها از لحاظ کاربری در طبقه بندی های متفاوت قرار می‌گیرند که می‌توان به کانتینر کالای خشک، کانتینر یخچالی، کانتینر پهلو باز، کانتینر روباز، کانتینر عایق بندی شده، کانتینر مسطح، کانتینر تاشو، کانتینر مخزن دار، کانتینر تهویه دار و کانتینر حرارتی اشاره نمود.

در یک تعریف دیگر می توان گفت کانتینر محفظه ای بوده که در آن کالاهای مختلف قرار داده می‌شود و می‌توان این سازه بزرگ را با وسایل نقلیه متفاوتی که توانایی جابجایی کانتینر با بار را دارند نظیر کامیون، هواپیما و قطار به مقصد مورد نظر ارسال گردد.

فراموش نکنید که کانتینرها دارای مزیت های بیشماری هستند و از اصلی ترین آنها می توان به کاهش خسارت های اشاره کرد که در زمان حمل و نقل ممکن است به وجود بیایند و خراب شدن یا شکستگی را به دنبال دارند.

همچنین افزایش چشمگیر سرعت بارگیری حمل با کانتینر و امکان تحویل کالا از محل تولید به مصرف به صورت یک جا از دیگر مزیت های خرید کانتینر به شمار می رود. در زمان خرید کانتینر حتماً به سایز و کارکرد هر کدام از آنها دقت کنید اما کانتینر ۴۰ فوتی جزء استاندارد ترین و پرکاربردترین نوع کانتینر در حمل و نقل دریایی و زمینی به شمار می رود.

پیشرو کانکس

پیشرو کانکس جز یکی از مجموعه های عالی و بی نظیری است که با تجربه های موفق در بیش از دو دهه و ثبت موفقیت‌های کاری متعدد در کارنامه فعالیت خود می تواند بهترین کانکس و کانتینرها را در اختیار شما عزیزان قرار بدهد.

در صورتی که می خواهید برای خرید انواع کانکس مسکونی، ویلایی، اداری، کارگاهی و... اقدام کنید یا متناسب با شرایط خود کانتینر بخرید کافیست که با پیشرو کانکس به نشانی اینترنتی https://pishroconex.com در ارتباط باشید البته اگر طرح و پیشنهادات خاصی نیز مد نظر شماست می توانید به منظور اجرای آنها در سفارش خود با پیشروکانکس در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن سازه شما با بهترین متریال ساخته شود و به شما ارائه گردد.

کد خبر: ۱۹۷٬۶۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha