۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

تولید کننده پرچم ساحلی در تهران

تولید کننده پرچم ساحلی در تهران

ماندگاری هویت یک سازمان علاوه بر تبلیغات محیطی، نشان ها، مجموعه شعار ها و ... نیازمند بهره گیری از پرچم های تبلیغاتی با بهترین کیفیت و متریال است.

به گزارش بازار، ماندگاری هویت یک سازمان علاوه بر تبلیغات محیطی، نشان ها، مجموعه شعار ها و ... نیازمند بهره گیری از پرچم های تبلیغاتی با بهترین کیفیت و متریال است. از جمله این پرچم ها می توان به پرچم های ساحلی اشاره کرد، که به دلیل ویژگی های خاص در این نوع پرچم ها هویت بصری برند تقویت بخشیده می شود.

طهران پرچم تولید کننده پرچم ساحلی در تهران از جمله تولید کنندگان به نام، پرچم در کشور است؛ که با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، ماشین آلات نوین و تجربه ای بالغ بر ۱۵ سال توانسته قدمی نو در زمینه تامین نیاز پرچم در راستای اهداف ملی بردارد.

تولید کننده پرچم تبلیغاتی ساحلی

از جمله خدمات اصلی طهران پرچم: تولید انواع پرچم تبلیغاتی و پایه پرچم است. چاپ پرچم تبلیغاتی در کمترین زمان ممکن در سایزهای متنوع بر اساس طراحی های به روز و خلاقانه در انواع مختلفی چون: چاپ های سنتی یا سیلک، چاپ های پیشرفته با دستگاه های دیجیتال چاپ پارچه و دوخت توسط چرخ های صنعتی خیاطی در این مجموعه بزرگ صورت می پذیرد.

از سویی طهران پرچم با جدیدترین متد و تکنولوژی دنیا، پایه های پرچم فوق العاده باکیفیت را نیز ارائه می دهد. که در این خصوص می توان جوشکاری با دستگاه های جوش برقی، رنگ کاری به روش وان رنگ و پیستوله را نام برد.

تولیدکننده پرچم تبلیغاتی ساحلی

لازم به ذکر است طهران پرچم افتخار همکاری با ارگان ها و سازمان هایی چون: شرکت نفت، بیمه سامان، بانک کشاورزی، بانک مهر، بانک ملی، دیجی کالا، شرکت آتیه سازان، شهرداری ها و دهیاری های مختلف، شرکت های خصوصی و دولتی را داشته است.

انواع پرچم ساحلی

پرچم ساحلی یکی از بهترین گزینه های تبلیغاتی مدرن در فضاهای باز چون: نمایشگاه ها، ورزشگاه ها، فستیوالها، پیست های اسکی، فروشگاه ها و غیره است که در این بین تولیدی طهران پرچم انواع پرچم ساحلی را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

  1. پرچم ساحلی بادبانی
  2. پرچم قطره ای
  3. پرچم بادبانی مدل F (سامورایی)

پرچم بادبانی ایستاده تبلیغاتی

به دلیل ویژگی های بارزی چون وزن کم، جابجایی آسان و نصب راحت پرچم ساحلی یا پرچم بادبانی ایستاده تبلیغاتی بهترین انتخاب در تبلیغات محیطی محسوب می شود. که طهران پرچم تولید کننده پرچم ساحلی در تهران توانسته با تولید باکیفیت این محصول، کمکی بهینه در عرصه تبلیغات محیطی داشته باشد.

انواع پرچم بادبانی تبلیغاتی

هر سه پرچم ساحلی از سه قسمت که در زیر به آنها اشاره شده از تشکیل شده اند.

  • پرچم
  • میله
  • پایه

پرچم های ساحلی به دو صورت تک رو و دو رو چاپ و تولید می شوند.

  1. حالت تک رو که به آن پشت نما نیز گفته می شود.
  2. نوع ۲دو رو که چاپ طرح پرچم در دو سمت پرچم صورت می گیرد.

میله های پرچم ساحلی

میله های به کار رفته در پرچم ساحلی در مجموعه طهران پرچم همگی وارداتی بوده و از جنس آلومینیوم ساخته شده اند. به دلیل انعطاف پذیری بالا و وزن کمی که این متریال دارد؛ حمل و جابجایی آسان را برای پرچم های ساحلی رقم می‌زند.

در واقع میله های پرچم ساحلی تشکیل شده از یک گیره در پایین خود بوده و از سویی در قسمت بالای آن نیز فیبر کربن تعبیه شده است. و این در حالی است که میله های پرچم موجود در بازار به راحتی شکننده بوده و به دلیل پوشش گالوانیزه ضدزنگ حمل آسانی نیز نخواهند داشت.

پایه پرچم ساحلی

پایه پرچم ساحلی با متریال گرانول و در اندازه های ۵۰ سانتی متر عرض، ۵۰ سانتی متر طول و ۳.۵ تا ۴ سانتی متر قطر، تولید و عرضه می گردد. به طور کلی پایه پرچم از یک صفحه گالوانیزه ضد زنگ با ابعاد ۲۵ در ۲۵ ساخته شده که به دلیل تماس نداشتن صفحه با زمین یک فرورفتگی هشت میلیمتری در آن تعبیه شده است.

از دیگر بخش های مهم پایه پرچم می توان به شفت پایه اشاره کرد. که ضد زنگ بوده و در قسمت بالای آن قرار دارد. این قطعه باعث نگه داشتن میله پرچم و جلوگیری از پیچش پرچم به دور میله می گردد.

ابعاد پرچم ساحلی

پرچم های ایستاده تبلیغاتی به صورت استاندارد، داری ارتفاع میله پارچه پرچمی ۳۴۰ سانتی متر و طول پایه ضربدری ۳۸ سانتیمتر هستند.

سایز محصولات موجود در طهران پرچم تولید کننده پرچم ساحلی در تهران نیز به این صورت است که:

  • پرچم ۲.۵ متری
  • پرچم ۲.۸ متری
  • پرچم ۳ متری
  • پرچم ۴ متری

قیمت پرچم تبلیغاتی ساحلی

به طور قطع پرچم های ایستاده تبلیغاتی را در جلو درب مغازه ها، رستوران ها، فروشگاه ها و ... دیده اید. به این نوع پرچم ها، پرچم ساحلی و یا بادبانی گفته می شود.

درصورتی‌که تصمیم به خرید پرچم ساحلی داشتید، این نکته را بدانید که قیمت پرچم تبلیغاتی تحت تاثیر عواملی نظیر :

  1. جنس پارچه
  2. سایز و ابعاد پرچم
  3. جنس پایه
  4. ریشه دوزی پرچم

قرار می گیرد.

البته قابل ذکر است که یکی از روش های تبلیغ ارزان قیمت، تهیه پرچم ساحلی است. چراکه در مقایسه با دیگر تبلیغات، قیمتی بسیار مناسب داشته و کاربردی کاملا مفید جهت جلب توجه مخاطب دارد. در نتیجه از لحاظ قیمت نیز پرچم ساحلی بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی است.

طهران پرچم تولید کننده پرچم ساحلی در تهران با ۱۵ سال سابقه و بهره گیری از بروزترین متد و دستگاه ها توانسته تولید باکیفیت پرچم را در راستای اهداف ملی به خوبی پیش ببرد. پرچم های ساحلی را با هزینه یکباره می‌توان به عنوان یک سرمایه گذاری عالی جهت کسب و کار خود در نظرگرفت. بدون دردسرِ هزینه‌های مداوم، فضای تبلیغاتی یا ایجاد تبلیغات زمینه ای، پرچم ساحلی بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی، رویدادها و پیشنهادات تجاری شما است.

انواع پرچم ساحلی شامل: پرچم بادبانی، پرچم قطره ای و پرچم مدل F، می‌شود. قیمت پرچم ساحلی نیز به عواملی چون: ابعاد پرچم، جنس پارچه و پایه بستگی دارد، که به طور کلی می توان گفت: یکی از روش های تبلیغ ارزان قیمت، تهیه پرچم ساحلی خواهد بود.

کد خبر: ۱۹۷٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha