۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
باند دوم محور «اردبیل – مشگین شهر» تا سال ۱۴۰۰  به بهره ­برداری می رسد
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

باند دوم محور «اردبیل – مشگین شهر» تا سال ۱۴۰۰ به بهره ­برداری می رسد

اردبیل - مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با هماهنگی ­های انجام شده احداث باند دوم محور «اردبیل – مشگین شهر» تا پایان سال ۱۴۰۰ به طور کامل تکمیل و به بهره ­برداری خواهد رسید.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی اردبیل، محبوب حیدری در بازدید از روند عملیات اجرایی احداث باند دوم محور «اردبیل – مشگین شهر» با تاکید بر عزم جدی اداره کل راه و شهرسازی استان و موسسه عاشورا در تکمیل این پروژه اظهار داشت: با هماهنگی ­های انجام شده توسط این اداره کل و قرارگاه خاتم الانبیاء (موسسه عاشورا) احداث باند دوم محور اردبیل – مشگین شهر تا پایان سال ۱۴۰۰ به طور کامل تکمیل و به بهره ­برداری خواهد رسید.

وی گفت: در حال حاضر احداث باند دوم در ۱۸ کیلومتر باقیماندۀ محور اردبیل – مشگین شهر با بیش از ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین  و ۱۱۰ نفر نیروی انسانی در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تهیه و دپوی بیشتر مصالح مورد نیاز روسازی پروژه توسط پیمانکار در طول مسیر اشاره کرد و افزود: با توجه به مساعد شدن شرایط جوی منطقه و آماده بودن بیشتر مصالح مورد نیاز پروژه، عملیات اجرایی آن تسریع و تمام تلاش خود را جهت بهره ­برداری از بیشتر مسیر باقیمانده در سال جاری به کار خواهیم بست و در نهایت باقیمانده مسیر نیز در سال آتی تکمیل و به طور کامل آماده بهره­ برداری خواهد بود.

حیدری تصریح کرد: هم اکنون عملیات اجرایی در اکثر طول باقیمانده از مسیر در حال انجام بوده و امیدواریم با همکاری اهالی منطقه که در گذشته نیز مساعدت لازم را در تملک اراضی آزاد شده داشته ­اند ارزیابی قطعات باقیمانده از مسیر نیز تسهیل شود تا شاهد تسریع در تکمیل پروژه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به رفع تاسیسات معارض در این پروژه افزود: جابجایی تاسیسات معارض شامل برق، گاز، مخابرات، فیبر نوری و... در طول مسیر با تعامل و همکاری سایر دستگاههای ذیربط در حال انجام است.

کد خبر: ۱۹٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha