اتصال صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند

اتصال صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنایع پیشرفته وزارت صمت گفت: بخشی از خدمات این صندوق به درگاه ملی دولت هوشمند متصل شده و خدمات جدید نیز تا پایان سال به این درگاه متصل می‌شود.

به گزارش بازار، محسن نادری منش از اتصال درگاه ارائه خدمات این صندوق به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند خبر داد و افزود: اولین خدمت ارائه شده این صندوق از طریق پنجره واحد خدمات دولت هوشمند، هفتم دی ۱۴۰۱ انجام شده و همه خدماتی که تاکنون ارائه می‌شده، در این درگاه قابل مشاهده و اتصال است.

وی با بیان اینکه خدمات این صندوق در حال توسعه است و خدمات جدید به مرور به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند متصل خواهد شد، گفت: در حال تعریف خدمات جدید برای صندوق حمایت از صنایع پیشرفته هستیم و زمانی که فرایند اجرایی این خدمات نهایی شود، به صورت خودکار به این درگاه متصل می‌شود و برای کاربران قابل استفاده خواهد بود.

نادری منش ادامه داد: تا پایان امسال همه خدمات صندوق حمایت از صنایع پیشرفته به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند متصل می‌شود و علاوه بر خدماتی که هم اکنون ارائه می‌شود، بخشی از خدمات جدید این صندوق تا ۱۸ دی ماه و بخشی تا پایان بهمن ماه و تعدادی نیز تا پایان اسفند به این درگاه متصل خواهند شد.

وی درباره علت تاخیر اتصال درگاه خدمات این صندوق به پنجره خدمات دولت هوشمند گفت: سامانه‌ای که پیش از این خدمات صندوق را ارائه می‌کرد، پاسخگوی ارائه خدمات و تسهیلات جدید نبود از این رو سال گذشته مجبور شدیم، خدمات جدید را تعریف و سامانه جدید را راه اندازی کنیم و از آنجا که این فرایند زمان بر بود موجب شد درگاه خدمات صندوق با تاخیر به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند متصل شود.

کد خبر: ۱۹۷٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha