۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
در حال بررسی امکان بازگشت ترامپ به فیسبوک و اینستاگرام هستیم
شرکت متا اعلام کرد؛

در حال بررسی امکان بازگشت ترامپ به فیسبوک و اینستاگرام هستیم

شرکت متا با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که در حال تصمیم گیری نهایی در خصوص پذیرش یا رد بازگشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دو شبکه متعلق به این شرکت یعنی فیسبوک و اینستاگرام است.

به گزارش بازار؛ شرکت متا با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد که در حال تصمیم گیری نهایی در خصوص پذیرش یا رد بازگشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به دو شبکه متعلق به این شرکت یعنی فیسبوک و اینستاگرام است.

متا پیشتر اعلام کرده بود که نهایتا تا تاریخ ۷ ژانویه نسبت به موضوع پذیرش احتمالی بازگشت دونالد ترامپ به فیسبوک و اینستاگرام تصمیم گیری خواهد کرد. با اینحال، نشریه فایننشیال تایمز، با انتشار بیانیه رسمی متا و به نقل از یک منبع مطلع عنوان کرده احتمالا این تاریخ به تعویق خواهد افتاد و تصمیم نهایی متا تا اواخر ماه ژانویه اعلام خواهد شد.

گفته می یوشد متا یک کارگروه متشکل از تیم های مختلف فعال خود در زمینه دیپلماسی عمومی را مامور رسیدگی به این پرونده کرده و همچنان منتظر اعلام تصمیم نهایی این کارگروه است.

تصمیم متا برای بررسی امکان بازگشت ترامپ به فضای فیسبوک و اینستاگرام درست چند روز پس از تصمیم ایلان ماسک برای رفع ممنوعیت از حساب توئیتر رئیس جمهور سابق آمریکا صورت گرفته است.

با اینحال، دونالد ترامپ پس از اعلام تصمیم ماسک اعلام کرد که قصد بازگشت به توئیتر را نداشته و اساسا علاقه ای به این کار ندارد. ترامپ قرار است برای انتخابات سال ۲۰۲۴ ریاست جمهوری ایالات متحده وارد میدان انتخابات شود و به نظر می رسد، شرکت های مالک رسانه های اجتماعی بزرگ، از الان به فکر پیروزی احتمالی وی در انتخابات افتاده اند.

کد خبر: ۱۹۷٬۳۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha