۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
درخواست ضامن برای وام‌های زیر ۵۰ میلیون تومان از سوی بانک‌ها غیرقانونی است
نماینده مردم نقده در مجلس:

درخواست ضامن برای وام‌های زیر ۵۰ میلیون تومان از سوی بانک‌ها غیرقانونی است

نماینده مردم نقده در مجلس با بیان اینکه چرا بانک‌ها از سیاست‌های دولت تبعیت نمی‌کنند، گفت: درخواست ضامن برای وام‌های زیر ۵۰ میلیون تومان از سوی بانک‌ها غیرقانونی است.

به گزارش بازار، علی زنجانی حسنلوئی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۱۱ دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور چرا لایحه نظام هماهنگی حقوق به مجلس آورده نمی‌شود و چقدر ما باید شاهد تفاوت پرداخت در میان ارگان‌های مختلف کشور باشیم.

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اجرای کامل قانون بودجه، افزود: متأسفانه مسئولان بودجه را همان طور که می‌خواهند اجرا می‌کنند نه آن طور که مجلس به تصویب رسانده، بنابراین بهتر است اصلا به مجلس آورده نشود چرا که بودجه امسال نیز به طور کامل ابلاغ نشده و تیم اقتصادی دولت در این زمینه برنامه و اقدام خاصی نداشته است.

وی با طرح این سوال که چرا بانک‌ها از سیاست دولت تبعیت نمی‌کنند، ادامه داد: مگر قرار نبود بانک‌ها در پرداخت وام‌ها تا مبلغ ۵۰ میلیون تومان، ضامن درخواست نکنند و باید پرسید چرا اعتبارسنجی در بانک‌ها مورد ملاک قرار گرفته است. این در حالی است که استدعا داریم وام‌ها ازدواج و مسکن مشمول اعتبارسنجی نشوند تا مردم بتوانند راحت‌تر به خواسته‌های خود برسند.

کد خبر: ۱۹۷٬۲۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha