۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
عملیاتی شدن چک الکترونیک در بانک صادرات از امروز
مدیر عامل بانک صادرات خبر داد

عملیاتی شدن چک الکترونیک در بانک صادرات از امروز

ما از امروز به بعد چک کاغذی نداریم و مشتریان حساب جاری، دیگر نیاز به افتتاح حساب جاری ندارند و چک کاغذی حذف می شود و برای صدور و دریافت و نقل انتقال نیاز مراجعه به شعب را ندارند.

به گزارش بازار، ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک صادرات در ارتباط تلفنی با برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر در خصوص سازوکار از چک الکترونیک در بانک صادرات گفت: طرح سامانه چکاد که از طریق بانک مرکزی اجرا شد بانک صادرات جز اولین بانکیهای بود که همرا ه بانک مرکزی در جهت اجرای این طرح گام برداشت.

وی افزود: برای اجرایی شدن این کار چون بخش زیادی از مشتریان بانک دارای حساب جاری و دسته چک هستند و این سامانه کمک زیادی به مشتریانی می کند که دارای حساب جاری هستند.

ایمانی ادامه داد: از امروز عملیات اجرایی این طرح در بانک صادرات انجام می شود علت تاخیر یک ماهه از زمان افتتاح این سامانه تا به الان، انجام کارهای مرتبط به حساب مشتریان بود که در یک مرحله باید با مشتریان حساب جاری هماهنگ می کردیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مشکلی برای عملیاتی شدن این طرح وجود ندارد، تصریح کرد: ما از امروز به بعد چک کاغذی نداریم و مشتریان حساب جاری، دیگر نیاز به افتتاح حساب جاری ندارند و چک کاغذی حذف می شود و برای صدور و دریافت و نقل انتقال نیاز مراجعه به شعب را ندارند.

کد خبر: ۱۹۷٬۲۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha