۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳
افزایش تمایل کشورها برای سرمایه گذاری در ایران

افزایش تمایل کشورها برای سرمایه گذاری در ایران

رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران از افزایش تمایل کشورهای دنیا به سرمایه گذاری و همکاری اقتصادی با ایران، خبر داد.

به گزارش بازار، علی فکری در حاشیه بازدید از شرکت ایران ترانسفو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشورهای منطقه مثل چین، روسیه و هند و خیلی از کشورهای دیگر تمایل به همکاری با ایران دارند، اظهار داشت: ما هم سعی می‌کنیم زمینه‌های همکاری را تا آنجا که ممکن است توسعه دهیم.

وی افزود بخش زیادی از عملیاتی شدن و به نتیجه رسیدن این علاقه‌مندی‌ها به خود ما بستگی دارد که بتوانیم ظرفیت‌های موجود را فعال کرده و موانع داخلی را رفع کنیم که باید بخش‌های مختلف دولت و نظام به صورت هماهنگ برای عملیاتی کردن این ظرفیت‌ها حرکت کنند.

تحریم علیه یک کشور یک مفهوم بیشتر ندارد به این معنی که کشورهایی مخالف توسعه ایران هستند و یا توسعه ایران در جهت منافع آن‌ها نیست بنابراین در مسیر حرکت این کشور مانع تراشی می‌کنند.

رییس سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران به تمایل کشورها به سرمایه گذاری در ایران اشاره کرد و اظهار داشت:در این راستا حرکت به سمت استان‌ها و صنایعی که زمینه را برای جذب سرمایه گذاری آماده کردند، در دستور کار است و ما با طرف‌های خارجی چه در سطح منطقه و چه در سطح جهان در ارتباط هستیم.

کد خبر: ۱۹۷٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha