۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳
بستر سرمایه گذاری در ساحل لنگرود فراهم است
استاندار گیلان:

بستر سرمایه گذاری در ساحل لنگرود فراهم است

لنگرود- استاندار گیلان گفت: بستر برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری بندر و ساحل چاف و چمخاله در لنگرود فراهم است.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، اسدالله عباسی در جریان سفر به لنگرود، از روند طرح ساماندهی ساحل چاف و چمخاله این شهرستان بازدید کرد و در گفتگو با خبرنگاران از فعالسازی ۲۸۰ کیلومتر سواحل این استان خبر داد و گفت: ساماندهی، فعالسازی و استفاده از ظرفیت های سواحل گیلان در بخش های مختلف می تواند نقطه عطفی در اشتغال و اقتصاد استان باشد.

عباسی با اشاره به ایجاد راه دسترسی و خط ساحلی در بندر چمخاله لنگرود، اظهار کرد: مقدمات سرمایه گذاری در بخش گردشگری بندر و ساحل چاف و چمخاله این شهرستان فراهم است.

وی با اشاره به احداث بندر منحصر به فرد دریای خزر در چمخاله، افزود: گسترش ساحل چمخاله به منظور توسعه اقتصاد گردشگری دریایی باید در اولویت قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در گیلان، با تاکید بر نظارت ویژه بر چگونگی روند ساماندهی ساحل و بندر چمخاله لنگرود، بیان کرد: گسترش ساحل و بندر چمخاله در راستای تحقق اقتصاد دریا و گردشگری در چارچوب قانون اتفاق می افتد.

عباسی با بیان اینکه ساماندهی بندر و ساحل چمخاله لنگرود تحول آفرین است، گفت: در کنار توجه به امورات زندگی مردم در پیرامون ساحل، انجام عملیات صیادی و همچنین حمل و نقل دریایی، اقتصاد گردشگری دریا هم در این منطقه رونق پیدا می کند.

وی با اشاره به نگاه ویژه دولت مردمی و انقلابی به اقتصاد سواحل، افزود: دولت سیزدهم برای فعال سازی و شکوفایی ظرفیت های گردشگری دریا مصمم است.

استاندار گیلان در ادامه سفر به لنگرود در جمع صمیمانه صیادان یک پره صیادی در تازه آباد چاف و چمخاله این شهرستان حاضر شد و در گفت و گوی صمیمیانه با آنان، مسایل و مشکلات مربوط را بررسی و دستورات لازم برای تسهیل در امور صیادان و نیز اهالی منطقه را صادر کرد.

عباسی در این دیدار با اشاره به اینکه در بازدیدهای میدانی و دیدار های چهره به چهره با اقشار مختلف مردم مسائل بخوبی بررسی و رسیدگی می شود، بیان کرد: در این بازدیدها مدیران کل دستگاه های اجرایی حضور دارند تا در روند امور مردم تسریع شود.

کد خبر: ۱۹۷٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha