۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
 ساماندهی کاربری های غیرمسکونی، عاملی برای پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز تاکید کرد؛

ساماندهی کاربری های غیرمسکونی، عاملی برای پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز

تبریز- معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز ساماندهی کاربری های غیر مسکونی اعم از درمانی، تحصیلی و ... را عاملی برای پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز دانست.

به گزارش بازار، محمد عزتی در جریان دهمین و آخرین قرار خدمت از دور دوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۱۰، گفت: منطقه ۱۰ حریم ندارد و فقط محدوده است. در این منطقه حاشیه‌نشینی در ارتفاع رواج یافته است و این در حالی است که در بقیه مناطق حاشیه‌نشینی افقی است.

وی با بیان اینکه معاونت شهرسازی و خدمات شهری هر هفته باید پروانه های صادر شده را کنترل کند، افزود: لازم است اطلاعیه‌ای در خصوص منع خرید و فروش ساختمان با ساخت و ساز غیر مجاز منتشر شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت تثبیت نیروهای شهرسازی در شهرداری منطقه ۱۰، گفت: انباشت پرونده در اجرای احکام زیاد است و در این راستا پرونده‌های اجرای احکام جریمه و یا تخریب می شوند.

 ساماندهی کاربری های غیرمسکونی، عاملی برای پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز

وی با اشاره به فراوانی اراضی ملی در منطقه ۱۰، ادامه داد: باید کاربری این اراضی مشخص شود و در صورتی‌که فضای سبز باشد، باید کاشت انجام شود.

عزتی عنوان کرد: جهت پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، کاربری های غیر مسکونی اعم از درمانی، تحصیلی و ... باید ساماندهی و در زمان مقرر تحویل ادارات دولتی شود.

کد خبر: ۱۹۶٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha