۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
 ایجاد شهرکی برای جانمایی مراکز پرخطر سطح منطقه ۱۰ تبریز
شهردار تبریز خبر داد؛

ایجاد شهرکی برای جانمایی مراکز پرخطر سطح منطقه ۱۰ تبریز

تبریز- شهردار تبریز گفت: با تدوین برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف برای سال ۱۴۰۲ در تلاش برای ارتقا سرانه‌های موجود در سطح حوزه شهرداری منطقه ۱۰ هستیم.

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار ظهر امروز در آخرین قرار خدمت از در دوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز که در منطقه ۱۰ برگزار شد، اظهار کرد: منطقه ۱۰ دارای مردمانی با فرهنگ و شریف است و در موضوعات اجتماعی و مذهبی غنی بوده که شهروندان آن همواره پای کار هستند.

هوشیار با بیان اینکه تلاش ما ارتقای سرانه های دارای کمبود در این منطقه است، افزود: افزایش سرانه‌هایی که طی سال‌های گذشته به هر دلیلی بی‌بهره بودند، با هدف تامین نیازهای عمومی مردم منطقه مورد تاکید است.

او منطقه ۱۰ را یکی از مناطق پر تراکم شهر تبریز عنوان کرد و گفت: از گذشته مشکلاتی در این منطقه وجود داشته که در جلسات قرار خدمت مورد بررسی قرار گرفت و تمام رویکردها به سمتی است تا بتوانیم این منطقه را از مخاطرات و مشکلات جدی که با آن روبرو است با برنامه ریزی های انجام یافته مرتفع شود.

 ایجاد شهرکی برای جانمایی مراکز پرخطر سطح منطقه ۱۰ تبریز

شهردار تبریز تاکید کرد: موضوع حاشیه نشینی از جمله موارد مطرح در این منطقه است که در این زمینه تلاش داریم مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب در کوتاه ترین زمان اجرایی شده و تحویل شهروندان داده شود.

هوشیار تصریح کرد: ضمن اینکه در صدد کمرنگ ساختن موضوع حاشیه نشینی هستیم، در خصوص ساماندهی کاربری های عمومی در این منطقه شهری به دنبال ایجاد شهرکی برای جانمایی مراکز پر خطر منطقه ۱۰ خواهیم بود.

او ادامه داد: امیدواریم با اجرای این طرح منطقه ۱۰ به یکی از مناطق برخوردار و ارزشمند شهر تبدیل شود.

کد خبر: ۱۹۶٬۷۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha