تعلل اداره راه و شهرسازی در پروژه تقاطع غیر همسطح ریلی بندر امام
مدیر توسعه پروژه‌های بندر امام خمینی(ره) مطرح کرد

تعلل اداره راه و شهرسازی در پروژه تقاطع غیر همسطح ریلی بندر امام

مرتضی‌زاده، مدیر توسعه پروژه‌های بندر امام خمینی(ره) گفت: اداره راه و شهرسازی بندر امام برای ادای سهم خود در پروژه تقاطع غیرهمسطح ریلی بندر امام به بزرگراه خلیج فارس تعلل می کند.

بازار؛ گروه راه و مسکن: فیض‌اله مرتضی‌زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بندر امام-بزرگراه خلیج فارس می تواند ضمن برطرف شدن گره ترافیکی موجود سرعت ترانزیت در این مسیر را نیز افزایش دهد گفت: با احداث این پروژه که در مسیر کریدور شمال-جنوب قرار دارد ضمن برطرف شدن گره ترافیکی موجود سرعت ترانزیت در این مسیر نیز افزایش خواهد یافت.

پروژه تقاطع غیرهمسطح ریلی بندر امام به بزرگراه خلیج فارس با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در حال اتمام است اما گلایه از اداره راه و شهرسازی بندر امام نسبت به تعلل در ادای سهم خود در این پروژه داریم

مرتضی‌زاده پیشرفت این پروژه را ۹۰ درصد اعلام کرد و گفت: پروژه تقاطع غیرهمسطح ریلی بندر امام به بزرگراه خلیج فارس با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان در حال اتمام است اما گلایه از اداره راه و شهرسازی بندر امام نسبت به تعلل در ادای سهم خود در این پروژه داریم.

راه و شهرسازی سهم خود را به بهانه کمبود اعتبارات پرداخت نمی کند. پیشرفت فیزیکی این پروژه به حدود ۹۰ درصد رسیده و تنها معطل راه و شهرسازی برای انجام عملیات روکش آسفالت و بهره‌برداری از آن هستیم

وی با بیان اینکه راه آهن و بندر سهم خود را پرداخت کرده‌اند، گفت: این در حالی است که راه و شهرسازی سهم خود را به بهانه کمبود اعتبارات پرداخت نمی کند. پیشرفت فیزیکی این پروژه به حدود ۹۰ درصد رسیده و تنها معطل راه و شهرسازی برای انجام عملیات روکش آسفالت و بهره‌برداری از آن هستیم.

وی اظهار داشت: در پروژه یاد شده راه‌آهن مکلف به تأمین اعتبار و اجرای ۴۰ درصد از پروژه و اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان ۳۰ درصد بودند که به صورت کامل تکلیف خود را طی دو سال و نیم گذشته انجام داده‌اند، ولی اداره راه و شهرسازی بندر امام به علت کمبود اعتبار در انجام تکلیف خود تعلل نموده است.

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی با انتقاد از عدم پایبندی راه و شهرسازی خوزستان به تعهدات در حلقه مفقوده محور بندر امام-بزرگراه خلیج فارس، گفت:راه و شهرسازی سهم ۳۰ درصدی خود را پرداخت نمی‌کند.

مرتضی زاده با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح بندر امام-بزرگراه خلیج فارس، اظهار کرد: با توجه به گره ترافیکی این منطقه و ضرورت حذف نقطه حادثه خیز حدود ۲.۵ سال قبل عملیات اجرایی ساخت جاده اتصال بندر امام به بزرگراه خلیج فارس آغاز شد.

کد خبر: ۱۹۶٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha