۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹
ارزش معاملات نخستین هفته دی‌ماه به بیش از ۵۱ هزار میلیارد رسید
در بورس انرژی؛

ارزش معاملات نخستین هفته دی‌ماه به بیش از ۵۱ هزار میلیارد رسید

­ارزش معاملات بورس انرژی ایران در نخستین هفته زمستان ۵۱ هزار و ۳۳۰ میلیارد و ۵۹ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۵۶۹ ریال بود.

به گزارش بازار به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، سهم معاملات تابلوی بازار فیزیکی فراورده‌های هیدروکربوری این هفته ۴۷ هزار و ۶۱۰ میلیارد و ۲۳۱ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۲۸۹ ریال برای ۳۰۴ هزار و ۵۳۸ تن فراورده بود.

رینگ بین‌الملل ۳۷ هزار و ۲۴۲ میلیارد و ۲۷۴ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۲۸۹ ریال و رینگ داخلی ۱۴ هزار و ۲۴ میلیارد و ۵۷۹ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۹۶۹ ریال از معاملات بازار فیزیکی فراورده‌های هیدروکربوری را در هفته اول دی‌ماه میزبانی کردند.

در این هفته به‌ترتیب فراورده‌های نفتای سنگین، نفتای سبک، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۲ و هگزان در رینگ داخلی و فراورده‌های گاز مایع، حلال ۴۰۲، ریفورمیت، بنزین و حلال ۵۰۳ در رینگ بین‌الملل بیش‌ترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارزش معاملات ۱۷۶ هزار و ۸۶۳ ورقه سلف موازی استاندارد فروخته‌شده در هفته کاری منتهی به ۷ دی‌ماه ۳ هزار و ۵۳۶ میلیارد و ۳۵۷ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۴۸۰ ریال بود. ۳ هزار و ۲۶۰ ورقه گواهی ظرفیت به ارزش ۱۷۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون و ۶۰ هزار ریال، ۴ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۵۶۰ کیلووات‌ساعت برق به ارزش ۳ هزار و ۱۳۰ میلیارد و ۳۶۰ میلیون و ۸۰۰ ریال و ۱۶ قرارداد آتی به ارزش ۲ میلیارد و ۷۹ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال نیز در هفته آغازین زمستان دادوستد شدند.

کد خبر: ۱۹۶٬۷۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha