۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب ایران افتتاح می‌شود
نهم دی‌ ماه؛

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب ایران افتتاح می‌شود

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» صبح جمعه، ۹ دی‌ماه با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، علی‌اکبر کاظمی رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، از افتتاح هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران» با حضور وزیر نیرو خبر داد و گفت: این نمایشگاه صبح روز جمعه، ۹ دی‌ماه در فضایی به وسعت ۱۷ هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق افزود: در این دوره از نمایشگاه در کنار مشارکت ۱۶۹ شرکت داخلی و ۶ شرکت‌ خارجی، شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان نیز در حوزه آب و فاضلاب و تاسیسات مرتبط با آن حضور فعال و گسترده‌ای دارند.

وی در ادامه، با اشاره به فعالیت تعداد قابل ملاحظه‌ای شرکت دانش‌بنیان و فناور در حوزه‌های فعالیتی مختلف از جمله تسویه آب، پلتفرم مدیریت آب و اندازه‌گیری دبی آب، افزود: با توجه به اینکه فناوری‌های نوین در حوزه آب بسیار متنوع است، بر همین اساس لازم است سرمایه‌گذاری‌ها در این حوزه نیز متناسب با الگوی آب و هوایی و پتانسیل‌های موجود در کشور صورت گیرد.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، ضمن ارزیابی مثبت از حضور و بازخوردهای مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان در این دوره از نمایشگاه بین المللی «صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران»، یادآور شد: بی تردید با ایجاد زیرساخت‌های همکاری و تعامل این شرکت‌ها در حوزه آب و برق می‌توان شاهد افزایش سطح بهره‌وری از آب به عنوان سرمایه ملی در بخش‌های شرب و کشاورزی بود.

لازم به توضیح است، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران» به مدت چهار روز و طی روزهای ۹ تا ۱۲ دی‌ماه با مشارکت ۱۷۵ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۹۶٬۷۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha